Gå til innhold

BK: Død fugl..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt hva jeg skal si (er ikke stor fan av å se fugle kadaver) men jeg ville spørre om du hadde flere forsøk på dette bildet, tok du kanskje ett stående/vertikalt bilde? Slik at du fikk en skikkelig vaneshing point dybe følelse av den lange rette veien...

Lenke til kommentar

Likte\likte ikke bildet...

mistet matlysten nå :S

ellers var det et bilde som jeg likte veldi godt.

hadde nok ikke hengt det i stua, men det er vel helst grunnet hva det er bilde av.

 

eneste var at det var litt sterke farger på fuglen og cropen kunne kansje vært litt smalere

Lenke til kommentar

I all hovedsak et veldig bra bilde. Jeg syns kanskje det er overkant mørkt (hadde passet inn i ukens utfordring), men kanskje er det nødvendig for å gi bildet sin særegne stemning?

 

Desverre er det litt for trangt i toppen - skulle gjerne hatt en liten centimeter til der.

Lenke til kommentar

Bilde var ganske bra. :D

Hvet ikke helt om jeg likte at partiet bak fugelen var såpass lyst, det blen på en måte litt(kan være noe med at jeg absulut ikke er i form i dag og det meste av lys virker veldig blende)

 

 

Øystein D. N.

Lenke til kommentar
Likte\likte ikke bildet...

mistet matlysten nå :S

ellers var det et bilde som jeg likte veldi godt.

hadde nok ikke hengt det i stua, men det er vel helst grunnet hva det er bilde av.

 

eneste var at det var litt sterke farger på fuglen og cropen kunne kansje vært litt smalere

Miste matlysten? Dagens ungdom. Det var ikke slik da jeg var ung en gang på 90-tallet.

 

-

 

Jeg liker det veldig godt. Dystert og vakkert.

Lenke til kommentar

Det er blant det aller beste jeg har sett her på forumet!

 

Dette kunne jeg godt tenkt meg på veggen, digert, -kanskje på metall?

 

Eneste forslaget over her jeg er helt enig i er at det hadde vært fint å få løftet kamera en liten tanke, men det fungerer vanvittig bra! Godt sett, godt tenkt, godt gjennomført.

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldingene. Jeg har gjort en evaluering av bildet, og kommet frem til at med små endringer, kunne bildet ha vært hakket bedre.

1: Arrangert fuglen, fått med mere av hodet, kanskje et øye.

2: Løftet kameraet litt som flere her nevner, men akkurat på det punktet vakler jeg litt! Jeg synes egentlig det funker bra slik det er.

Lenke til kommentar
Flyfoto? Trenger en nærmere forklaring på det.. ;)

Bilen falsk? Nei den er ekte. At den er langt unna, tja.. Jeg synes den er passe langt unna, vil ikke at den skal være for dominerende i bildet, men likevel en viktig del av det.

 

Flyfoto= Litt for mye rett ned...

Falsk som i= Hvilken bil står helt stille midt på en vei? Regner med lukkertiden er så lav at det skulle vært bevegelsesuskarphet om den rørte på seg.

 

Edit: Glem det med bila, ser lukkertiden er 1/80, da er det vel ok, men syns likevell den skulle fått bevegelse i seg.

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...