Gå til innhold

Bilspill til wii

Anbefalte innlegg

Skrevet

personlig syns jeg bil spill på wii er win pga kontrollen, anyway: har lyst på et nytt bra bilspill, har allerede excite trcuk (elsker det, skinnsykt fett!!), emargency heroes (drit dårlig spill, men det er jo artig da, fikk det billig og slapp frakt/import + ekstra grunn til å bruke freeloadern min=Þ) mario kart wii (greit, liker onlineen) og dekotaru matsiri (dette er genialt!=D)

btw har jeg også sonic to himitsu no ring hvis noen hadde tenkt til å anbefale meg det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kun Mario kart og excite truck som er gode til wii synst e. De andre er bare waste of time. Men ork det japse språket da, ingen som skjønner det på et norsk forum...

Endret av Mithos
Skrevet
Kun Mario kart og excite truck som er gode til wii synst e. De andre er bare waste of time. Men ork det japse språket da, ingen som skjønner det på et norsk forum...

vel, siden decotaru er en japansk hobby-ting og matsuri er et japansk bilmerke vil jeg ikke tro det heter noe annent på engelsk.. og sonic to himitsu no ring er (hvis den har samme lamee tittel iallefall) sonic og de(n) hemlige ring(e(n))

til resten: sonic wii (ikke noe misforståelser^^) er MYE kulere enn mario kart, og samme gjelder dekotaru matsuri...=\

Skrevet (endret)

quite frankly bryr jeg meg ikke stort om online=Þ trenger bra singelplayer/split-screen, det er ikke sånn at det finnes bra online på wii anyways..=\

Endret av aria-sama
Skrevet

Mario Kart Wii (マリオカート - tenkte å skrive det på japansk til deg aria-sama, bare i tilfelle rottefelle) er en av 4 grunner til at jeg skaffet meg Wii. Og syns det er helt genialt!

Men er redd det kan gå lang tid før vi får noen brae bilspill til på Wii.

Skrevet
Mario Kart Wii (マリオカート - tenkte å skrive det på japansk til deg aria-sama, bare i tilfelle rottefelle) er en av 4 grunner til at jeg skaffet meg Wii. Og syns det er helt genialt!

Men er redd det kan gå lang tid før vi får noen brae bilspill til på Wii.

vel, det der staver mario kart, så er ikke må mye mer japansk enn det var=Þ anyway; har det ikke alt kommet noen bilspill som er vært å sjekke ut? jeg elsker å bruke wiimoten som et ratt, og tror selv et crappy spill vil appeale til meg hvis den gjør det=Þ hadde jo noe glede ut av emergency heroes=Þ

Skrevet

hm? helt siden jeg fikk most wanted som liksom skulle være det beste hittil så har jeg begynt å doubte den serien=Þ most wanted var ikke SÅ ille akkurat, men det var neppe bra til å være den beste i serien=Þ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...