Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex uten kondom, stor smittefare?


Gjest Guest_Kongen_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Kongen_*

Eg hadde fyllesex uten prevansjon i helga, og lurar på om eg kan ha fått nokon sjukdommar. Eg kjenner jenta ganske godt, og spurde hu om hu hadde nokon sjukdommar. Hu sa at hu ikkje hadde det. Men om a har det, er sjangsen stor for at eg åsså blir smitta?

 

Samleie varte i kanskje ein halv time totalt(blei avbrutt eit par gonger). Hu var go og våt, viss det har noko å seie.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Visst hun ikke har noen kjønnsykdommer så er det ikke noe å bekyrme seg for.

Derimot, smittefaren er der visst hun har klamydia o.l

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Kongen_*

Korleis kan eg sjekke om eg har fått noko da? Blodprøve eller noko slikt?

 

Eg trur ikkje at hu har noko, men kan ikkje være heilt sikker. Vi er jo ganske gode venner, så det ville vært rart om hu hadde hatt sex med meg uten kondom om hu hadde noen sjukdommer.

Lenke til kommentar
kan de ta doptester når de tester for sykdommer?

Teknisk mulig ja, men ikke noe å bekymre seg for. De gjør ikke det. Det er dyre tester og de har vel heller ikke lov til det tror jeg.

 

 

om det skulle bli en posetiv test kan man vel ikke skylde på at de ikke hadde lov til det.

Lenke til kommentar

Har de ikke lov så kan det nok tvilsomt blir brukt mot en i en rettsak....

De må jo også ha en veldig god grunn til å gjøre det, for at de skal gidde også.

 

Blir jo egentlig det samme som hvis du har ulovlig videoovervåkning i kåken din, og naboen kommer å raner deg, så går det vel ikke å bruke videoopptaket som bevismateriale, fordi det ikke er lov...

 

 

Det ville også fra et økonomisk standpunkt blitt ganske håpløst å teste personer for alt av narkotiske stoffer og lignende hver gang noen tok en pissprøve...

Lenke til kommentar

Om du vil være sikker, gjør som sagt før i tråden, kontakt legen din og forhør deg med han/hun.

 

Andrull: Det er ikke ulovlig å videoovervåke inni en privat bolig så lenge man opplyser om det før personer blir overvåket og det ikke foregår allmenn ferdsel i boligen :)

Lenke til kommentar

Mener å ha hørt at kvinner ikkje nødvendigvis merker at dei har klamydia.

Men sånn ellers, iogmed at hun har hat ubeskyttet sex med deg er det og mulighet for at hun har hatt det med andre..

 

Iflg ein kamerat så er det ikkje så gale å fjerne klamydia når du har gjort det eit par tre ganger :p

Lenke til kommentar

Hvis han har fått klamydia et par-tre ganger så er han idiot.

 

Det er ikke sikkert at jenter merker det nei, men de kan bli sterile. Det er derfor det er viktig at man tester seg om man har tilfeldig sex. Men igjen: Har man tilfeldig sex så BØR man bruke kondom.

 

Klamydia er forresten aldri noe problem å behandle, du får stort sett to tabeletter med antibiotika, som du skal ta med noen times mellomrom. Disse er noen skikkelige hestekurer, så du blir anbefalt å spise samtidig, og du kan risikere å bli ganske kvalm av de.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...