Gå til innhold

[Slippes 19. nov] Xbox Live Dashboard Update 08 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du installere så mange spill? Har du bra nok lyd merker du ikke støy fra Xboxen uansett...

Det å installere spill var liksom kult til å begynne med, dvs den første timen. Nå er det bare teit.

Skrevet

Er ikke alltid det er kjekt å ha høy lyd når alle i huset bortsett fra deg sover, da skrur du gjerne ned lyden. Å da kommer Xbox støyen til sin rett, å da er det greit å ha spillet på HDD slik at du slipper unødvendig støy :)

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

ok. for meg er det motsatt, å installere spill er et must...

Skrevet

Javel, men det å vente 10 minutter før jeg kan spille gidder jeg ikke. Og jeg har bare 20 GB, så derfor har jeg ikke plass heller.. :p

Men når man har 120 GB, forstår jeg at man har "uendelig" plass og kan stappe den full med alt mulig.. (:

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
Javel, men det å vente 10 minutter før jeg kan spille gidder jeg ikke. Og jeg har bare 20 GB, så derfor har jeg ikke plass heller.. :p

Men når man har 120 GB, forstår jeg at man har "uendelig" plass og kan stappe den full med alt mulig.. (:

kjekt det da, så kan du se på coveret og manualen til spillet mens du venter...

og ha de mest spilte spillene på hdd, har selv COD4, Halo 3 og Gears 2 der,

Skrevet

kjekt det da, så kan du se på coveret og manualen til spillet mens du venter...

og ha de mest spilte spillene på hdd, har selv COD4, Halo 3 og Gears 2 der,

Skulle ikke Halo 3 bli merkbart dårligere å spille vis du innstalerte det på HDD? Hvertfall det Bungie sa, at loading tidene og slik ville bli lengre? :thumbdown:

Skrevet
Det er sikkert fordi du installerer spillet på HDD men forsatt velger og spille den fra DVD`en..

:whistle:

Eh, tviler på at det går..

For når jeg installerte et spill, sto det ingenting om "Play from DVD", bare fra HDD.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...