Gå til innhold

[Slippes 19. nov] Xbox Live Dashboard Update 08 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørsmål:

Hvis man innstallerer et spill som man har allerede spilt en del på (f.e. Fable 2 eller Fallout 3), må man starte helt fra begynnelsen igjen eller funker savegames problemfritt med en nylig innstallert versjon av spillet?

Skrevet (endret)

"We'll START deploying at 0200 PT. Not everyone will get it right away though." - Major Nelson

Hvilket er kl 11 her i Norge, for de som ikke orka å sjekke det opp.

Endret av ymsefisen
Skrevet
Spørsmål:

Hvis man innstallerer et spill som man har allerede spilt en del på (f.e. Fable 2 eller Fallout 3), må man starte helt fra begynnelsen igjen eller funker savegames problemfritt med en nylig innstallert versjon av spillet?

Det funker fint med dine gamle savegames... Eneste forandringen er at drevet er stillere og loade tidene forbedret. Du har faktisk muligheten til å kunne spille DVDen fra "discen", etter installeringen også.. Sikkert for at folk skal kunne mimre over tiden da drevet bråkte som bare juling. :p

Skrevet
Spørsmål:

Det funker fint med dine gamle savegames... Eneste forandringen er at drevet er stillere og loade tidene forbedret. Du har faktisk muligheten til å kunne spille DVDen fra "discen", etter installeringen også.. Sikkert for at folk skal kunne mimre over tiden da drevet bråkte som bare juling. :p

Hehe, takk for svar.

Personlig har jeg ingen problem med støy fra konsollen siden jeg har kjøpt meg Eliten. Den er mye stillere enn Premium-utgaven. I tillegg sitter jeg rimelig langt fra konsollen, så jeg merker ingenting :)

Hovedinteressen for meg er å redusere lastetider i spill der det lastes mye/ofte som Fallout 3 eller Oblivion.

Skrevet
Sjekk den igjen om en time og ti minutter.

Du antyder at den slippes ca. kl. 12 norsk tid? Er dette bekreftet info?

HMMMM, TIPPER DU STRØK I MATTE?

Skrevet

Gleder meg til å teste når jeg kommer hjem fra jobb :)

Men hvor mye koster en 120gb disk nå til dags? Har bare den orginale til pro utgaven.. :/ Blir vel litt lite når jeg skal legge inn spill...

Skrevet

Du antyder at den slippes ca. kl. 12 norsk tid? Er dette bekreftet info?

HMMMM, TIPPER DU STRØK I MATTE?

Hehe, den var fin ;) Enig der. ;)

Skrevet

Hjelper lite :p Er på skolen og skal til dama etterpå..

Oh well så har jeg noe å glede meg til når jeg kommer hjem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...