Gå til innhold

Mer nøyaktighet på Wii (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
arehei: Mener du at bevegelsesensorene ikke har fungerer ordentlig på dagens kontroller? Hva er etter din mening feil?

Ja. Jeg har ikke brukt Wii alt for mye, men de gangene jeg har provd har jeg merket at den ikke styrer noyaktig som jeg vil, eller prover paa. Det er jo tydeligvis ikke bare jeg som har det inntrykket, ettersom de lanserer dette produktet.

 

Dette synes jeg er for daarlig naar spesiell input er det eneste bra med konsollen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg var veldig positivt innstilt til Wii da den kom, men den entusiasmen har dalt betraktelig. Wii kunne blitt en virkelig revolusjonerende konsoll, men endte opp som en veldig kjedelig sak.

 

For det første er det nær sagt latterlig at prisen på Wii fortsatt er som den er. En Wii koster nær sagt ingenting å produsere, og har foreldet hardware. Nintendo håvet inn fra første stund på salg av konsoller, mens andre produsenter må selge med tap, og de har knapt satt ned prisen overhodet siden Wii kom ut. I tillegg så er alt ekstra (kontrollere etc.) så kostbart at man lett får en mye mer avansert konsoll for samme prisen.

 

... og nå skal de ha enda mer penger for å gjøre bevegelsessensoren brukbar. Den blir sikkert minst like dyr som en vanlig kontroller til en annen konsoll. Latterlig.

Endret av CAT-scan
Lenke til kommentar

Nintendo håved ikke inn fra første stund, nei. I begynnelsen gikk de ca. i null. Men det er jo lite poeng i å senke prisen når etterspørselen overgår produksjonen.

 

Det er ikke Nintendos feil at andre de som lager andre konsoller er så dumme at de selger med tap.

 

Ekstra kontrollere for andre konsoller er også kostbart, så hvis du skal regne med ekstra kontrollere for Wii må du gjøre det for de andre også.

Lenke til kommentar
Ekstra kontrollere for andre konsoller er også kostbart, så hvis du skal regne med ekstra kontrollere for Wii må du gjøre det for de andre også.

 

Skal vi se, xbox 360 kontroller 299, eller 399 trådløs. Wii kontroller 599 + nunchuc 299. Så ja, om vi skal sammenligne er det greit, for wii taper fortsatt. Noen spill vil også ha classic controller som koster 299. Wii kontrollen er dyr, svært dyr, spør du meg :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...