Gå til innhold

512 / 2*256 <--- hva er best ?


Thorin

Anbefalte innlegg

tenkte på pc3200 og lurer på hva som ville vært beste alternativ her ?

har tenkt til og kjøpe 512 men så kjenner jeg noen som sier jeg bør gå for 2*256

det ene hovedkortet jeg kanskje skal ha har 6 minne slotter så der er ikke det noe prob.[nForce]

men det andre jeg tenker på er det bare 3 slots.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med tanke på senere oppgradering er det veldig greit å velge 1*512. Så får du heller bruke det der dual-tullet når du i framtiden legger på en 512-brikke til ;)

Er ikke å annbefale å kjøpe en brikke på 512MB nå og en om et år? Ville kjøpt 2x512 nå, du trenger ikke bruke begge om du skal overklokke systemet ditt nå.

Grunnen er at du kan få problemer senere om du bruker to forskjellige minne brikker, med forskjellige mener eg fra samme produksjons serie av samme frabikat/merke.

Lenke til kommentar
Med tanke på senere oppgradering er det veldig greit å velge 1*512. Så får du heller bruke det der dual-tullet når du i framtiden legger på en 512-brikke til ;)

Er ikke å annbefale å kjøpe en brikke på 512MB nå og en om et år? Ville kjøpt 2x512 nå, du trenger ikke bruke begge om du skal overklokke systemet ditt nå.

Grunnen er at du kan få problemer senere om du bruker to forskjellige minne brikker, med forskjellige mener eg fra samme produksjons serie av samme frabikat/merke.

 

Ikke si at du anbefaler ham å kjøpe 2x512, og la den ene bare ligge å rotne til neste år..?...

Lenke til kommentar

Ikke si at du anbefaler ham å kjøpe 2x512, og la den ene bare ligge å rotne til neste år..?...

Du tok ikke poenget med det ser eg. Er du som sier at han skal la den ene ligge å råtne.

Eg sa om han skulle overklokke så kunne han bruke bare den ene brikken, om han får problemer med å bruke begge brikkene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...