vanilla ice Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Franske rivieraen kan anbefales på det sterkeste. Spesielt i området fra Nice til Monaco, og gjerne enda lenger mot den italienske grensa Liker området, men det er kanskje ikke det beste tipset for noen som er ute etter lange gode strender og enkel underholdning. Uenig. Nice har jo enormt lange og fine strender. I tillegg har du den helt fantastiske promenaden som følger stranden fra ende til annen. Underholdning finner man også nok av i området, da Nice etterhvert har blitt en svært så yndet plass å feriere
bruno99 Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Nice stranden har vel stein og ikke sand så vidt jeg husker...
Daggie Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Creta og Mallorca er mine to anbefalninger. To fine reisemål for alle, har ikke konkrete anbefalninger i Creta, men stort sett alt der er fint, har vært der 6 ganger allerede, mens Mallorca må jeg anbefale Alqudia. Flotte reisemål for avslappning og ferie, naturligvis.
robertaas Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Uenig. Nice har jo enormt lange og fine strender.Eh... har du i det hele tatt vært der? Dette bildet som jeg fant burde vise kvaliteten på stranden: http://drmassengale.com/euro/jen_nice_beach.jpg
medlem-90636 Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Tyrkia. Alanya eller Side. Har vært begge plassene og trivdes veldig godt begge gangene. Lange fine strender og gode shoppingmuligheter . Ikke minst billig mat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå