Gå til innhold

Hvor får man tak i Asus Eee 901 20gb (Linux)? +Et par spørsmål angående 901'en.


Occi

Anbefalte innlegg

Hei

 

 

Jeg har lest en god del reviews/forumtråder, sett på bilder, tenkt and so forth og det virker som om en Asus Eee 901 20gb Linux versjon virker idéel for meg.

 

(Om noen kunne også fortelle meg hvor mulig det har å bruke en minnepinne ala de nye 32gb fra Corsair som ekstra lagring ved siden av så hadde det vært fint. Om det går alt alt for treig eller lignende..Det er ikke snakk om programmer med det første, men dokumenter/filmer og slikt. Og hvordan er det med å ha en 8gb minnebrikke innlagt 24/7? Det burde vel gå OK det også? For da snakker vi nesten 60gb + 20gb online med lagrin og det er ikke så værst.)

 

Problem: Asus Eee PC 901 @ prisguide.no viser ikke til noen bedrifter/nettbutikker osv. som selger denne. Jeg har hørt om noen utenlandske nettbutikker som har noen Eee pc'er, men jeg har ingen direkte lenker.

 

Derfor lurte jeg på:

 

-Er den tilgjengelig per dags dato å bestille fra utlandet?

-Hvordan er prisen i henhold med bestilling fra utlandet?

-Når kommer den til Norge? Er den bestillingsvare ennå?

-Hvor lang tid tar det å bestille fra utlandet?

-Noen tips angående bestilling? All info er verdifull info!

 

 

 

Jeg har ikke veldig dårlig tid. Men hadde vært greit å ha en Eee 901 før skolestart som er 18.08.08.

 

(Om noen har viktige ting som f. eks at denne kommer til å bli utkonkurrert av andre og kommende/allerede lanserte modeller som jeg ikke har fått med meg så hadde det også vært kjekt å få med seg.)

 

Takker for eventuelle svar!

 

-Tim.

Endret av kjeksomanen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Vel jeg vet at 12 GB versjonen har kommet, men jeg tenker på den svarte 20 GB versjonen, vet noen når den kommer?

 

Varer med endret leveringsdato:

 

1,00 STK 374095 ASUS Eee PC 901 hvit, 8.9" WSVGA, ATOM N270,1 GB, 20 GB SSD,11n WLAN,BT,Linux

Forventet på lager 16.09.2008 (Endret fra: 13.09.2008)

 

Dette er hva Komplett sier til meg ihvertfall. Dog er denne som du sikkert ser hvit.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

vil anbefale deg å se på asus eee 1000h også. Den er mye av det samme som 901, men har større skjerm (10"), 160gb harddisk og norsk tastatur. Nå ligger den på 3200, men om du kan vente litt, vil du sikkert se den langt under 3000kr. Linux er gratis og null poblem å legge inn selv om maskinen kommer med windows xp installert.

asus eee 1000h er nå den eneste pcn jeg bruker, og fungerer utmerket til word, andre office-programmer, photoshop med mer. Prøvde linux (eeebuntu) via minnepinne og funka fint.

Lenke til kommentar
vil anbefale deg å se på asus eee 1000h også. Den er mye av det samme som 901, men har større skjerm (10"), 160gb harddisk og norsk tastatur. Nå ligger den på 3200, men om du kan vente litt, vil du sikkert se den langt under 3000kr. Linux er gratis og null poblem å legge inn selv om maskinen kommer med windows xp installert.

asus eee 1000h er nå den eneste pcn jeg bruker, og fungerer utmerket til word, andre office-programmer, photoshop med mer. Prøvde linux (eeebuntu) via minnepinne og funka fint.

 

Ja, ble faktisk til at jeg kjøpte en slik en. Er en stolt 1000H eier nå ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...