Gå til innhold

Microsoft deler tastatur i to


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg er tastaturet interessant fordi jeg lider av alvorlig plassmangel, og godt kunne tenkt meg et fullverdig tastatur uten keypad.

 

Jeg kjøpte et G15 i et anfall av galskap, og med det hadde jeg knapt plass til mus :D . Når jeg spilte AoC hadde jeg tastaturet laaangt utenfor skrivebordet. Nå som AoC er lagt på hylla har jeg vendt tilbake til et svart, enkelt Keytronic-tastatur.

 

DiNivo er uaktuelt fordi jeg ikke takler Ins/Delete/Home/End-designet til Logitech. Djevelens verk!

Lenke til kommentar
Må nok litt mer til for at de skal kunne konkurrere med Logitech G15, men uansett, alle monner drar :)

 

Helt riktig, jeg har blitt utrolig avhengig av LCD skjermen min. Fint å kunne se dato å klokkeslett mens man spiller :)! Kan ikke fatte å begripe hvorfor de fjernet den på de nye versjonene.

 

Angående NUM panelet, så ser ut som at alle har ulike behov. Enda en grunn til at dette er en meget smart ide, og jeg kan umulig tenke meg at den er spesielt kostbar heller. Faktisk så tror jeg vi vil se flere slike tastatur fremover.

Endret av Habitats
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

*Likar IKKJE liten enter!*

 

Det med flyttaber num-pad var eigentlig ein ganske smart idè, så dei som har liten plass på skrivebordet kan fjerne ein del av tastaturet. Om ikkje meir enn akkurat når du spelar så du får brukt musa fullt ut.

 

Men då hadde det kanskje vore betre med eit lite tastatur uten num-pad og då heller ein ekstern. Det ville iallefall eg gjort.

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...