Gå til innhold

3 skjermer med 7600GS og integrert kort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vil det være mulig å koble til 3 skjermer(2 pc skjermer og tv) ved å benytte både Nvidia 7600 GS og Skjermkortet integret på HK >DETTE<?

Hva er fremgangsmåten?

Tror ikke det skal være noe problem, har lignende oppsett på jobb (1skjermkort, 1 integrert på 3 dell skjermer).

Skrevet

Hvordan setter man opp dette? Finner ingen instillinger på kontrollpanel/skjerminstillinger som kan sette opp skjermer på begge skjermkortene.

Skrevet

Ser ut til at det er disabled ja, men hvordan enabler jeg det? Hvordan skjermene er fordelt er vel midre viktig regner jeg med...

Skrevet

Jeg har selv aldri vært bort et ATX hovedkort man kan ha intergrert VGA + PCI-E/AGP samtidig .

BIOS er kodet slik at ved installasjon instikkskort(AGP/PCI/PCI-Ex) så disables det integrerte automatisk.

Skrevet (endret)
Jeg har selv aldri vært bort et ATX hovedkort man kan ha intergrert VGA + PCI-E/AGP samtidig .

BIOS er kodet slik at ved installasjon instikkskort(AGP/PCI/PCI-Ex) så disables det integrerte automatisk.

Mener å ha sett og lest at Intel sine(noen) integrerte løsninger lar seg koble til HK-VGA-en og eksterne kort opp til 3 skjermer. Dog har jeg aldri prøvdt disse.

Endret av Jarmo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...