Opelduude Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Får denne feilmeldingen når jeg prøver å starte call of duty 4 multiplayer: iw3mp.exe har sluttet å virke. Noen som vet hva jeg må gjøre for å fikse det???
Taraldsvik Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Det er visstnok ganske mange som har hatt problemer med dette. Hvis du bruker Vista; oppdater lydkortdriver og plugg inn en mikrofon. Hjelper ikke det, kan du jo se gjennom disse trådene.
L4r5 Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Jeg tipper du har Vista. Løsningen høres kanskje littt banal ut, men prøv å sette et headsett eller et eller annet i mikrofon-inngangen.
Sverre. Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Får denne feilmeldingen når jeg prøver å starte call of duty 4 multiplayer: iw3mp.exe har sluttet å virke.Noen som vet hva jeg må gjøre for å fikse det??? Hadde samme problemet, gjør dette så skal det virke: Start - Kontrolpannel - Lyd (dobbeltklikk) - Inspilling - Høyre museknapp på innspilling, Vis frakoblede enheter - trykk på stereomiks og velg aktiver.
Opelduude Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Skrevet 12. juli 2008 (endret) Takk begge to, det fungerte det. Endret 13. juli 2008 av Gryterett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå