lolidude Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Assassins creed? Nei, er det Tetris? Jeg lo.
Jørgen Sørheim Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Kan du gi ett hint? Utviklerne laget også en spillserie som omhandlet mytologiske kreaturer, hvor antall vokaler i tittelen refererte til det antallet kreaturer spilleren kunne kontrollere.
TheCatIsALie Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Tror ikke et hint til ville skade.. første bokstav i tittel?
_K_M_K_ Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Kan du gi ett hint? Utviklerne laget også en spillserie som omhandlet mytologiske kreaturer, hvor antall vokaler i tittelen refererte til det antallet kreaturer spilleren kunne kontrollere. Gobliiins. Bildet er fra Lost in Time.
-sparks- Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Tricky, den cruiseren ligner da på den Lara Croft bruker i det siste spillet sitt? Spilte bare fem min av den første levelen så det er vanskelig å si. Tomb raider underworld tipper jeg
_K_M_K_ Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Neste: Forhåpentligvis litt vanskeligere enn min forrige.
TheCatIsALie Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Tror det er den lengste tittelen på spill jeg har sett uten ":". F.eks. "Blodig vold 2: Voldens by"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå