Gå til innhold

spørsmål ang. guitar hero3


Makri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo meningen at du skal måtte øve litt på låtene lengre ned da. Hadde vel ikke vært noe moro hvis du bare raste gjennom alle låtene på ett forsøk også var ferdig med spillet?

 

For å laste ned og importere nye låter må du ha chippa xboxen din, og det er ulovlig og reklamasjon forsvinner på et blunk.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Bytex: Whaaat? Downloadable content trenger man da virkelig ikke ha chippet boks for å få tak i, jeg tror faktisk det er greiest å gjøre med orginal, umoddet boks. Ellers er både "My Name Is Jonas" og "Reptilia" med i campain mode, så disse unlocker du når du har spilt gjennom. Dersom du spiller på free play får du dog ikke unlocket noe som helst.

Lenke til kommentar

Joda du klarer det etterhvert. Selv unger spiller på Expert. Må bare stange hodet i veggen noen ganger så bare plutselig går det bra på låten du sliter med. Det er sånn bølgende vanskelighetskurve, plutselig kommer det en vanskelig låt, også er de to neste kanskje kjempelette i forhold så man ikke skal miste spillegleden helt.

 

Det kan funke å bare legge fra seg spillet en dag eller noe, også bare spille låten så klarer man det på første forsøk. Jeg spilte et par låter på Easy for å lære meg strumminga og sånt, så gikk jeg rett på Medium og fullførte der, så til Hard. Det blir vanskeligere med den ekstra knappen for hver vanskelighetsgrad, men man venner seg til det ganske fort etter noen runder i Practice.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

hmm.... ja, blir litt mer enn en dag på meg da... skal på 2 uker ferie fra i morra, så må pakke og sånn, men etter det, da skal hard bankes.

 

kom hjem, skyndte emg å pakke, og spilte guitar hero 3, tok sangene bare ved restart 3 ganger og 1 fail, er på scene 5 så langt.... fra 3 ^^

Endret av makri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...