Gå til innhold

Extended Battery (1800mAh) - HTC Touch Diamond


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er kun 1350mAh som kommer fra HTC virker det som(med orginal deksel i samme stil) i følge denne artikkelen, mens 1800mAh er uorginalt utstyr og kommer fra et chinesisk firma med flat bakdeksel.

http://www.gsmarena.com/htc_touch_diamond_...er-news-544.php

 

Håper inderlig at begge batteriene kommer til norske nettbutikker, har veldig lyst på 1800mAh

 

Har bestilt batteriet på 1800mAh.kommer tilbake med en test om hvor bra standby tid etc.. er :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Det er kun 1350mAh som kommer fra HTC virker det som(med orginal deksel i samme stil) i følge denne artikkelen, mens 1800mAh er uorginalt utstyr og kommer fra et chinesisk firma med flat bakdeksel.

http://www.gsmarena.com/htc_touch_diamond_...er-news-544.php

 

Håper inderlig at begge batteriene kommer til norske nettbutikker, har veldig lyst på 1800mAh

 

Har bestilt batteriet på 1800mAh.kommer tilbake med en test om hvor bra standby tid etc.. er :D

 

venter i spenning på testen. vurderer å kjøpe HTC Touch selv, men må bli med et batteri som holder.

Lenke til kommentar

Er det ikke slik at batteriet på 1800 mAh dekker over GPS-mottakeren slik at denne ikke fungerer? Mener mottakeren ligger ved kameraet på baksiden. En annen kinesisk produsent lager også batteri på 1800 mAh, men har et kantete cover som ligner det originale. Mulig det er forskjell på disse utover formen på dekselet? At den ene er ok med GPS, den andre ikke?

Jeg tror jeg heller går for originalt tilleggsbatteri til tross for lavere kapasitet.

Endret av Spitzi
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Dealextreme selger også et 1800mAh batteri, men tykkelsen gjør at dekselet er tykkere midt på. Har brukt dette i flere måneder og opplever batteritiden som vesentlig bedre. Når jeg før måtte lade hver dag, lader jeg omtrent hver tredje dag nå, litt avhengig av bruk. GPS-mottakeren blir ikke blokkert. Anbefales absolutt til den lave prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...