Gå til innhold

retur hos netshop, hva er mine rettigheter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å svare kort på trådstarters første innlegg i denne tråden

 

Selger har intill to reprasjonsforsøk, enten de fysisk reparerer det kortet du leverer dem, eller bytter det mot et tilsvarende eller bedre produkt. Det har de valgt her.

 

Om det nye kortet ditt får en feil som oppleves lik, fra din side vil dette telle som reprasjonsforsøk nr. to fra netshops sin side, og de kan fremdeles reparere / bytte kortet.

 

Om du derimot må sende kortet i retur for tredje gang, på grunn av «samme feil», har du krav på å få heve kjøpet. Du kan da velge mellom ny vare eller pengene tilbake, om du krever pengene tilbake kan du kreve den orginale summen du betalte.

 

Netshop kan i så tilfelle gjøre fratrekk for avskrivning av verdi, men da får du også krav på renter at det du betalte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...