Gå til innhold

AoC: Ser ikke Rewards i quests.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg går inn på questene står det 0 på money og experience. Hos ene kammeraten min fungerer dette helt fint. Hvorfor ikke hos meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja har vert sånn side begynnelse. Regnet med at det var en barnesykdom. Men nå burde vell det ha blitt fjernet. Og i og med at andre ser det vet jeg ikke helt hva som er galt.

Skrevet

Har du prøvd å scrolle nedover?

På questene så er det 2stk Money og XP, der den øverste er det du har tjent og fått av xp fra questet så langt. Det som du finner nederst er det som du får ved å levere questen. Jeg så også feil her.

Men kanskje ikke der problemet ligger?

Skrevet

Sikker på kompisen din ser på samme quest, husker at det er noen quest som ikke har reward eller experience, evt chain-quest elns, usikker på dette men husker at jeg hadde samme på enkelte quests.

Skrevet
Har du prøvd å scrolle nedover?

På questene så er det 2stk Money og XP, der den øverste er det du har tjent og fått av xp fra questet så langt. Det som du finner nederst er det som du får ved å levere questen. Jeg så også feil her.

Men kanskje ikke der problemet ligger?

Hehe har ikke sett det nei. Fokuserte sånn på de som sto med orange skrift. Det gråe har jeg ikke lagt merke til engang. ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...