KjellV Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 Hadde Opera 7.0 installert på maskinen. Kopierte bookmarks og formaterte maskina. Står i opera:about "Bookmarks C:Documents and SettingsAdministratorProgramdataOperaOpera7profileopera6.adr ". Limte bookmark-fila (opera6.adr) inn der den skal være men når jeg starter opera opp på nytt er det standard bookmarks. Fila har også blitt 42KB. Hva gjør jeg galt?
pekle Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 Eg går ut frå at Opera ikkje kjører når du limer inn fila?
OBServer Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 Står i opera:about "BookmarksC:Documents and SettingsAdministratorProgramdataOperaOpera7profileopera6.adr ". Hos meg står det: Bookmarks C:Program FilesOpera7Opera6.adr Tror nok import er beste løsning.
pekle Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 Står i opera:about "BookmarksC:Documents and SettingsAdministratorProgramdataOperaOpera7profileopera6.adr ". Hos meg står det: Bookmarks C:Program FilesOpera7Opera6.adr Tror nok import er beste løsning. Ja, men det er fordi du har einbrukarinstallasjon. Nostradamus har fleirbrukar.
OBServer Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 Regnet egentlig med at det var det som var grunnen... Forresten noen som vet om en god måte å utveksle bookmarks mellom Opera og Internet Explorer? Jeg bruker begge browsere, men import går bare en vei: Internet Explorer -> Opera. Min løsning på dette er å legge til alle bookmarks i begge, eller med jevne mellomrom importere til Opera fra IE. Ganske tungvindt, men jeg ser det ikke som et alternativ å bare lagre dem i Opera, selv om det er det den jeg bruker mest, siden jeg ikke får eksportert dem til IE senere.
pekle Skrevet 16. mars 2003 Skrevet 16. mars 2003 Det fins visstnok tredjeparts program som eksporterer Opera bokmerke til IE-format. Hugsar ikkje i farten kva det heiter, men vil tru du kan finne det på google.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå