Gå til innhold

Youtube kødder til tastaturet


Anbefalte innlegg

Satt hos en kompis lørdag kveld og skulle se en musikkvideo på youtube. Det funket ikke å skru lyden opp eller ned.

Tenkte ikke noe over det og fyrte opp et spill etter dette. Da jeg fikk prøve, så funket plutselig ikke en del av knappene når det var mye som skjedde. Kompisen sa at jeg hadde bomma på knappene, men det visste jeg at jeg ikke hadde gjort. Derfor skulle jeg vise han. Jeg skulle rett og slett bytte våpen når det ble action igjen. Jeg trykket og trykket mens han så på, men ingenting skjedde. En del av de andre knappene funket heller ikke.

 

Igår gikk jeg inn på Youtube fra min egen maskin for å sjekke en annen video. Samme skjedde. Har et Razor Lycosa tastatur, og alle knappene på touchpaden stoppet å fungere.

 

Så kom jeg til å tenke på noe som skjedde i forrige uke, dette var også rett etter en tur innom youtube. Tasten "E" funket plutselig ikke.

 

Greit, det funker å slå av og på PC'en, men slikt skal jo ikke skje.

 

Derfor lurer jeg på hva det er som forårsaker dette ? Har aldri opplevd slik med Youtube tidligere. Er det en form for virus, eller hva ?

 

Andre som har opplevd slike ting etter besøk på den nettsiden ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...