Upsaker Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 (endret) En liten test av 50 1.2 Exif her Supersize her Endret 7. juli 2008 av Jurgis
Karl-Peder Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg liker bildet. Det kunne ha egnet seg som skrivebordsbakgrunn. Hva er det egentlig du har tatt bilde av? Et bilvindu eller noe sånt?
PMnormal Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Greit som test, men ikke noe bilde jeg ville vist her på BK. Jeg hadde heller vist den i de tekniske kategoriene, helst optikk. Men kvaliteten er fabelaktig, og jeg må si det rykker litt i lommeboken min den dagen jeg får meg fullformatkamera. Det heter forresten "Bokeh av en annen verden", fordi jeg mener absolutt at motivet ditt ikke er fra en annen verden.
Upsaker Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Skrevet 7. juli 2008 Det stemmer vel at jeg ikke akkurat ønsket kritikk, ville bare vise det frem. Men ja, det er et bilvindu
PMnormal Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Godt. For jeg begynte å lure på om du faktisk tror du har vært i en fremmed verden
PMnormal Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 (endret) Teller fremmed land? Nei, resultatet teller. Presis. Og så mobber jeg deg litt for den lille feilen i tittelen. For hvis det ikke er en feil, så er det grunn til å lure Endret 7. juli 2008 av PMnormal
Upsaker Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Skrevet 7. juli 2008 La meg gjette, har det med verden å gjøre da?
PMnormal Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Det heter forresten "Bokeh av en annen verden", fordi jeg mener absolutt at motivet ditt ikke er fra en annen verden. Du har rettet opp feilen nå. Dessverre. Den burde kanskje stått
Upsaker Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Skrevet 7. juli 2008 Det heter forresten "Bokeh av en annen verden", fordi jeg mener absolutt at motivet ditt ikke er fra en annen verden. Du har rettet opp feilen nå. Dessverre. Den burde kanskje stått Jeg retta den opp for 5-6 timer siden skal jeg si deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå