Gå til innhold

HW Fantasy PL 08/09

Manx

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det ENDELIG kamper fra PL igjen i helgen, så da er det bare satse på mest mulig poeng med det laget jeg har fått komponert de siste ukene, de skal nok skal slå godt fra seg i september :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den teller ja...

Edit:

Hvis du ser på forsiden så står alle kampene som teller den runden.

Endret av Manx
Skrevet

Rævva runde, igjen. 28 poeng til nå. Og 20 av dem står Arteta for. Elano og Torres som ikke spiller, og bare èn spiller på benken som har fått poeng, og det var hele 2! Har Carew, Laursen og Corluka i bakhånd til i morgen da, så satser på at de sanker litt poeng for meg.

Skrevet

Der forsvant wildcardet mitt og jeg har fått Ronaldo inn på laget. Så får jeg bare håpe at han starter mot chelsea til helgen, har vel fremdeles et lag som forhåpentligvis skal slå litt fra seg (håper jeg).

44 poeng denne runden og klatrer for andre runden på rad en plass oppover, med denne farten oppover på listen så er det for få runder i PL til at jeg skal vinne noe som helst...

Skrevet

En fin runde med 62 poeng. Det var tydeligvis lurt å bruke wildcardet sist runde, for det førte til umiddelbare resutater. Håper den gode utviklingen fortsetter :)

Skrevet

Endret litt på laget. Satser på at Keane noterer seg for sin første Liverpool-scoring til helga.

Given

Corluka – Carvalho – Hangeland – Lescott

Deco – Fabregas – Mascherano – Arteta

Keane - Torres

Skrevet

Også brukt wildcardet, laget ser nå sånn ut og regner med at det kommer til å bli sånn i en god stund:

Friedel

Corluka - Ferdinand - Laursen

Ronaldo © - Arteta - Ireland - Deco

Carew - Zaki - Berbatov

Skrevet

Kirkland

Clichy - Laursen - Ferdinand - Evra

Mache

Modric - Cesc

Tevez - Torres - Bent

Tror nok jeg trenger en ny keeper (en av de 4 store) og ut med Mache og Modric. Modric har ikke overbevist meg i PL enda. Ellers et bunnsolid lag! :)

Skrevet
Til neste runde ryker nok Torres ut av laget mitt...

Mitt også tenker jeg, men går rett inn igjen når han finner ut at han skal begynne å score igjen.

Rævva runde til nå, Given i mål er jo sjakktrekk. Heldigvis fikk Santa Cruz en assist. Har en del poengsankere i morgen da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...