Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Matforgiftet av kebab?


Timeo

Anbefalte innlegg

I går var jeg på en capoeira-forestilling, og spiste noe braziliansk mat der, og så stod det et glass med hjemmelagde syltede grønne chilli som jeg forsynte meg godt av, spiste kanskje 10 stykker. Senere stakk jeg innom en kebab-kiosk og bestilte en rullekebab. Jeg ville ha både jalapenos og ekstra sterk saus, han bak disken frarådet dette og mente det ville bli altfor sterkt med begge deler, men ristet på hodet når jeg sa det var sånn jeg liker den. Etterpå reiste jeg hjem, drakk 5-6 øl og spiste halve kebaben. Ca. en time etterpå fikk jeg sinnsykt vondt i magen, måtte løpe på do og kjentes ut som jeg bæsjet glødende kull nesten, etterpå lå jeg på sengen og vred meg av magesmerter til jeg sovnet. Så var det en matforgiftning av rullekebaben, eller kan det ha vært de grønne chilliene, ølene, eller er det skadelig for magen med altfor mye sterkt på en dag? Har enda halve rullekebaben i kjøleskapet som frister, og det er litt derfor jeg lurer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...