Gå til innhold

Wario Land Wii - 2d-plattform endelig på vei tilbake?


-kai-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

wario land har releasea, ekte gamere/nintendo fans kan kjøpe det i dag=Þ rply til pedoen over, (med mindre det er ment som at du er en loli selv da...) mario 64 var likebra som old school mario, jeg har alle mario/sonic på vc (srsly, ALLE=Þ) og jeg liker mario 64 like mye som world/bros. når det kommer til sonic så.. vel sad 2 ga meg mye glede, mye mer enn de gamle, men bortsett fra det er jeg enig i at sonic ikke klarte turnen til 3d=\

Lenke til kommentar

Dette spillet bør være LANGT, eller billig. Savner enkelte 2d spill (mario), men å ta 500 kr. for et spill som dette blir rett og slett latterlig.

 

Penger og tid brukt på utvikling av dette kan ikke være mer enn en brøkdel av hva de har brukt på feks Zelda osv.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Dette spillet bør være LANGT, eller billig. Savner enkelte 2d spill (mario), men å ta 500 kr. for et spill som dette blir rett og slett latterlig.

 

Penger og tid brukt på utvikling av dette kan ikke være mer enn en brøkdel av hva de har brukt på feks Zelda osv.

Enig der.

 

Beste løsningen hadde vært Wii ware.

Lenke til kommentar
Dette spillet bør være LANGT, eller billig. Savner enkelte 2d spill (mario), men å ta 500 kr. for et spill som dette blir rett og slett latterlig.

 

Penger og tid brukt på utvikling av dette kan ikke være mer enn en brøkdel av hva de har brukt på feks Zelda osv.

Enig der.

 

Beste løsningen hadde vært Wii ware.

 

Hvorfor i alle dager skulle spillet være billigere enn andre spill kun fordi det er 2d. Animasjonen som er gjort, er helt enorm og har sikkert ikke vært billig. Det finnes mange andre Wiispill som har kostet det samme eller mer i butikk, som har vært enda billigere å produsere og som er mye dårligere enn dette kommer til å være.

 

ps. Spillet er alt for stort til å være på WiiWare.....

Endret av kottila
Lenke til kommentar

selvom det er utrolig vakkert og alt burde det bli billigere. det koster ikke så mye med 2-d plattform, det er bare et faktum. men jeg syntes det ser diggg ut! :)

 

i norge følger jo ingen av butikkene veiledene pris uansett da. alt untatt gamestop selger residen evil 4 wii version til fullspris:S

Endret av Krissman
Lenke til kommentar

dette er grunnen for at jeg sier anime er viktig, folk slipper å være dumme!=Þ når de animerer en anime filmer de det først, eller så motion capturer de og tegner av det. jeg vet ikke hvor høyt budsjett et wario spill har, men det kan lett være mye dyrere å lage 2d enn 3d. selv om det er 2d betyr ikke at musikken må være dårlig, seiyuuene må være ukjente, og at engineen må være simpel..

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Da har jeg tatt første bossen i spillet. Om det bare er 5 virker det å være..kort. Og hittil var det retardedly enkelt. Liker egentlig ikke konseptet med at man skal redde en merflegnom og så løpe tilbake til inngangen før Max Mekker kommer og tar deg men.. Får se om de gjenværende verdenene byr på mer underholdning og glede.

Lenke til kommentar

Har spilt en og en halv verden, og er litt skuffet.

 

Savner power-ups, våpen og tøffe fiender. Dette er obligatorisk i 2d plattform. Forøvrig kjedelig at det ikke er widescreen. Videre er det generelt alt for enkelt.

 

Selvsagt for tidlig å trekke konklusjon nå, men så langt gir jeg max terningkast 3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...