Gå til innhold

Hvorfor FORTSETTER DU å spille AoC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan....etter å ha lest utallige grinebitertråder om hvor trist og leit det hele er med AoC så måtte jeg bare starte denne tråden. Det er jo ganske fantastisk egentlig at det finnes så mange tråder om hvor kjipt spillet er. I tillegg så syntes jeg det var så mange som rakket ned på de som kom med positive erklæringer, og forsvarte spillet i noen av disse trådene så derfor syntes jeg det var på sin plass. Regner med at denne tråden ikke blir fri for hets fra AoC haterne, men da er iallefall temaet for tråden lagt i Emnetittelen...og jeg lurer på nettopp det jeg spør om. Hva får deg til å fortsette å spille AoC? Jeg skal selvfølgelig starte med å besvare dette for min egen del. Dersom man ikke klarer å finne noen grunn til å fortsette å spille AoC, så er man ikke forpliktet til å svare i denne tråden :wallbash:

- Settingen for spillet er unik, og nøyaktig den type miljø og verden som jeg har lyst å spille i.

- Selv om jeg også opplever at spillet har feil innimellom med et og annet krasj, eller en bugget quest, så er det veldig artig å spille det. Det er så mange positive forbedringer i dette spillet kontra andre MMO, at jeg velger AoC når som helst.

- Jeg vet av tidligere erfaring med FC, på godt og vondt, at de legger hjerte og sjel i å forbedre spillet hele tiden. De er muligens blitt presset til en tidlig release på denne (litt som AO), men i løpet av sommeren, høsten og vinteren så kommer det til å dryppe inn nye ting som løfter spillet opp og frem. JEG vil være med på denne utviklingen fordi det gleder meg så veldig hver gang det skjer noe nytt med dette spillet.

- Jeg er typisk blitt en casual spiller, som kun får honka rundt i MMO-verdener noen timer etter at ungen og kjerringen har lagt seg. Da er det faktisk et veldig godt spill å spille hvor man føler at man har litt progressjon hver gang man logger på.

Dersom man som Anti-AoCer allikevel bare MÅ sutre og klage i denne tråden så setter jeg stor pris på om det ikke blir en krangling om hvem som er voksen og ung, teit og smart osv......

-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-PvP systemet er nytt for meg, og syntes det er drit fett.

Man trenger skills i pvp, det er handler ikke bare om å være førsteman til å få CD ferdig først.

- Spillet er veldig guild bastert, noe jeg også elsker. Det som gjøre MMO morro er at man spiller sammen med andre.

- Spillet ser bra ut, rett og slett!

- Funcom er veldig klar på at de vil lage spillet etter hvordan folk ønsker.

De er flinke med å fikse buggs. kanskje ikke like lett og merke siden du ikke blir truffet av alle av dem, men de fikser ting i spillet hele tia.

Skrevet

Her er mine:

- Spillet har en utrolig grafikk selv på low. Og high er også bra. Og snart (håper jeg) kommer jo også DirectX 10 som gir mye, mye, mye bedre grafikk en på high nå. AoC har vertfal bedre grafikk en på WoW ;)

- Enspiller delen ( den fra level 1-4 er helt rå) ;)

- Destiny questene er helt super (vertfall for meg). Den har en fantastisk historie og man kommer fort opp i levler med den, og for hver arche type ( Soldier, Rogue, Priest og Mage) så har den en helt annen historie.

- PvP delen er bare helt super. Man må hA skillz/spells for å komme videre (akuratt som AtleBer sa). Og det er alle mot alle (All vs All).

- Man kan bygge egne guild palasser til guilden din og du kan ha fest i palasset ditt (hoved tårnet(tror jeg)). Og man kan ha guild kamper (GvG).

-Man kan ha kamper på ridedyrene og nesehornet (The killer Rhino og The war mammoth) kan rive ned bggninger til guiden din (Siege weapons/Siege PvP).

GvG= Guild vs Guild.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...