Sigmund_Freud Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 (endret) Når man kobler til med USB eller BT får man da tilgang til minnekortetHar en E51 (en generasjonen eldre enn E66/E71, men nokså lik), og i Ubuntu kan jeg lese både telefonminnet og minnekortet via BT. Når det gjelder mail har jeg ikke større behov enn å se etter nye mail noen ganger om dagen og kanskje svare på noen, og da dekker Gmails javaprogram mer enn mine behov. Om du derimot skal bruke mail i jobbsammenheng holder det ikke. Jeg testet nå den første og beste mailklienten jeg fant, ProfiMail, og dette ser da helt greit ut sammenlignet med hva jeg får i nettleseren. Om du med litt større innsats enn meg skulle finne en bra klient er det fint om du tipser om den i tråden med tips til Symbian-programmer. Endret 1. august 2008 av Sigmund_Freud
Franken Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Det omtales i artikkelen at E71 skal/skulle få en ny e-postlesr "nye Intellisync e-postleser". Noen som kjenner til om denne er kommet, eller hvordan man får tak i den?
Anbefalte innlegg