Gå til innhold

BK: Manipulasjon: Postercar


Anbefalte innlegg

Jeg tror du missforstår litt. Det han trodde var at her har en fjortis som er flink i Photoshop tatt to bilder fra en nettside og laget et nytt bilde av dem. Derfor siterte han forskriftene for forumet. Han kritiserer ikke fjortisers evner med Photoshop, men påpeker at en del fjortiser selvfølgelig ikke har helt snøring på ting som opphavsrett. Og hvis de vet noe om det tar de det av og til ikke alvorlig nok. Men han mener jo at den "angivelige fjotisen" Kim er dyktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Det var i bunn og grunn en misforståelse og jeg trodde at ts først hadde postet i feil del av forumet. Så for å komme videre og ikke bli helt off-topic i denne tråden, beklager jeg for eventuelle misforståelser som har dukket opp.

Lenke til kommentar

Har ikke KimNK skikkelig utstyr? :dontgetit:

 

Jeg syns på en måte bildet hadde passet bedre på kreativ manipulasjon osv, men når man ser på hvor mye som kommer inn på BK'n så kan man ikek enkte dette. Dette er mer en jobb i ps enn bak kamera etter min mening, men har det på grunn av det ikke rett i BK'n? :dontgetit:

 

Er det noe jeg har lært så hjelper det ikke så si: Du tar dårlige bilder, selv om man har rett, eller ikke, det er sås subjektivt at det ikke likner katta!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hehe.. Ikke rart det er krig i verden når det blir såpass mye oppstyr over en feil liten kommentar som i utgangspunktet ikke var negativt ment i det hele tatt. ;)

 

Ser uansett fram til mer fra deg KimNK og det var som jeg tidligere har forklart ikke noe negativt rettet den kommentaren som utløste den lille bomben :)

Lenke til kommentar

Si meg: Er folk ute etter å ta PMnormal for tiden, eller hva er det som skjer? En enkel spøk om at gutten har "for dårlig" utstyr, selv om han har noe av det beste som er å oppdrive, ser ut til å bli totalt misforstått av folk her..

 

On topic: Jeg likte i hvert fall bildet ditt, KimNK. Det som er å pirke på, har alt blitt påpekt. :)

Lenke til kommentar
Si meg: Er folk ute etter å ta PMnormal for tiden, eller hva er det som skjer? En enkel spøk om at gutten har "for dårlig" utstyr, selv om han har noe av det beste som er å oppdrive, ser ut til å bli totalt misforstått av folk her..

 

Greit at han får litt pepper en gang i blant, han rister det nok av seg ;)

 

He's not the looser...

Lenke til kommentar

Ha ha ha ha. Jeg tror nok Kim leser mitt innlegg på en annen måte enn du har gjort. Du har missforstått store deler av det jeg skriver. Jeg er absolutt ikke misunnelig på utstyret hans. Tvert imot. Jeg strør ikke om meg med smileys for å understreke ironi. Når jeg snakker så gjør jeg ikke det, og ikke når jeg skriver her heller. Men jeg burde kanskje ha gjort det, for svært unge mennesker forstår ikke alltid retoriske nyanser.

 

Jeg ser av Kims lille kommentar (He he, u guys) at han utmerket godt forstår hva jeg skriver, og alle andre for den slags skyld. Ta deg et glass med Solo og kjøl deg ned. Du har nok sett rødt fordi du føler deg selv utsatt, og ikke fordi Kim er det. For det er han ikke. Han har stort sett fått skamskryt, inklusive av meg.

Lenke til kommentar
Hadde ikke solo, men iste, og den er tatt :!:

 

Blir litt lett irritert når det er du som kommer med noe sånt(skjønner mye er tull og ironi, men læll) Du står bak tråden "Bildekritikken på sotteseng?" og er en stor bidragsgiver til tråden "Forslag til endringer i bildekritikken". Da burde du av alle prøve å følge det du vil med BK. F.eks. holde seg til tema... digresjon ruler, men alt til sin tid og plass.

 

Greit hvis dere ikke vil ha slike bilder i BK, men da burde det bli en BK for de som liker bildemanipulering.

Det er faktisk ikke mange som kommer med denne typen bilder i BK, men det er flust med dårlige HDR bilder og 100 bilder av denne samme flua.

 

PS! Er ikke ut etter PM. og beklager for denne kommentaren:

Vi vet du har holdt på med foto helt siden blits var en enkel fakkel. Med du tar fortsatt middelmådige bilder selv. Har ikke sett ett eneste bilde fra deg i BK som er WOW og jeg regner med at du er edru når du tar bildene?

 

Samme flua?

Dårlige?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...