Bruker-146784 Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 (endret) Fikk min Komplett Gamer-Conan Edition fra Komplett i dag. Etter noen par problemer med PC-en er den nå helt klar Jeg kan nå spille Age of Conan på low,medium og high Det største FPS-en jeg har fått på low er 134,4 FPS og det minste er 40 Det største jeg har fått på high er 112 FPS og det minste er 12 FPS Og det betyr at jeg både kan spille på low,medium og high uten kanskje uten noe hakking eller lagging De viktigste spesifikasjonene for PC-en: OS/OperativSystem: Microsofts Windows Vista Home Premium 32 BIT. DDR2 RAM: 3.28 GB. Prosessor: Intel core 2 duo 3.0 GHz. Skjermkort/Grafikk kort: XFX Geforce 9800 GX2. Jeg er ikke så vant med en Vista jeg har alltid brukt en XP så det kan ta en stund før jeg blir vant til den Men den funker som en drøk på internett og på høytlastende spill som Age of Conan,Call of Duty 5 og Crysis Endret 4. juli 2008 av fantomena
Bebeluv Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Nå har vell ikke system requirementen til Call of Duty 5 kommet ut ennå da men
Zandreu Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Kanskje flytte den til gledesutbrudd, men skjønner godt at han er glad jeg.
Liquidant Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Han har jo mast om den PCen i samtlige tråder de siste ukene. Gratulerer.
Timeo Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Er bra den der aoc pcen fra komplett ja. God pris og. Så tror ikke du har noe å angre på kjøpet nei.
Bulletus Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 (endret) Grattis Fantomena ! Håper du koser deg med den nye PCn din , alltid morro med noe nytt Forstår det godt jeg Ikke bry deg om enkelte av trolla her på forumet , de henger her fordi dem ikke har noe annet å gjøre Lykke til ! Endret 4. juli 2008 av Bulletus
Bruker-146784 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Skrevet 5. juli 2008 (endret) Takk alle sammen :!: Form dere som lurte er jeg 13 år Endret 5. juli 2008 av fantomena
Quote Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Var det virkelig nødvendig å lage tråd om dette? I forhold til dine tråder så er jo dette som en morgendugg i solen . Hahah! Fint å høyre at Komplett Game-Conan Edition fungerer bra til Age of Conan. Noko anna hadde vore skuffande!
Black Star Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 (endret) Slettet noen litt ukoselige innlegg. Ser jeg flere indirekte trusler fra de samme personene, vil det vanke både advarsler og utestengelse. De det gjelder, vet hvem de er. Denne tråden har for øvrig utspilt sin rolle fullstendig, og stenges. Endret 5. juli 2008 av Super8
Anbefalte innlegg