Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gantz antar jeg.

 

post-47774-1215194973_thumb.jpg

Urusei Yatsura (tror eg)

 

slutt å komme med så vanskelige! (ny regel, hvis ingen svarer på 2 timer, er det fritt frem)

ny (tatt screenshotet selv^^):

Sayonara Zetsubou Sensei (ganske sikker)

 

hvis eg har rett, så ny oppgave:

post-66475-1215210514_thumb.jpg

Endret av Zippio
Lenke til kommentar

damn du er god! (for den første, den andre er ikke serlig impressive=Þ) kom med et nytt bilde

 

edit: åja, du posta ny, så den ikke... hm han der er---!! damn, husker ikkeXD skjenner igjen den stilen, men kommer ikke på noe navn... har det noe med phrase-et ghost å gjøre?

Endret av aria-sama
Lenke til kommentar

Siden tiden er gått ut får jeg komme med en ny.

 

Kan forsåvidt også si at ingen klarte den forrige jeg kom med. Men kanskje ikke så rart er fra 1991, og er engentlig kombinert anime og dokumentar om otaku kulturen. Navnet er Otaku no Video

 

Urusei Yatsura er ikke et dårlig forslag dog, da man spesielt på dette bilde og gjennom hele Otaku no Video har med elementer fra anime/otaku kulturen fra før 1991.

 

Den neste skal være lettere dog.

 

post-47774-1215250142_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Siden tiden er gått ut får jeg komme med en ny.

 

Kan forsåvidt også si at ingen klarte den forrige jeg kom med. Men kanskje ikke så rart er fra 1991, og er engentlig kombinert anime og dokumentar om otaku kulturen. Navnet er Otaku no Video

 

Urusei Yatsura er ikke et dårlig forslag dog, da man spesielt på dette bilde og gjennom hele Otaku no Video har med elementer fra anime/otaku kulturen fra før 1991.

 

Så nok ikke godt nok etter der ja :/

Var en episode med cosplay?

 

edit:

excel saga (du liker gamle ting du=Þ)

 

chibi.jpg chibi, men du burde vite det hvis du har spillt spillet / sett animeen

 

Fate/stay night

 

41400733_0d871edfec_o.jpg

Endret av Zippio
Lenke til kommentar
Nabari

 

 

dude, ingen klarte den der når zippo posta det, kom med noe annent=Þ

 

Åja, la ikke merke til at den var postet før >.< Det er uansett "Ah! My Goddess!"

 

Han over meg finner neste serie.

 

WTF!?! jeg har sett ah my goddness!!! OMG!! nå skjenner jeg dem igjen!! skjønner ikke åssen jeg ikke så de før du sa detXDD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...