Gå til innhold

Tek.no: Ikke helt fornøyd


Anbefalte innlegg

Synes at tek.no er en god tanke, men for meg så blir det unødvendig komplisert.

 

Før gikk jeg på hardware.no og trykte meg eventuelt inn på andre saker om det var noe av interresse. Med tek.no føler jeg at jeg mister oversikten over de sakene jeg er interressert i (hw.no) og derfor går jeg også dit for å få oversikten og bruker tek.no for å se om det er andre ting av interresse.

 

Det jeg kunne tenkt meg hadde vært en løsning lignende dagbladets tv-guide hvor man velger hva man vil ha og siden bruker cookies eller forumbrukeren din for å huske/kjenne deg igjen. Slik at jeg da f.eks. kunne valgt at jeg ville ha hw.no med innskudd fra de andre sidene som krydder.

 

http://fredag.dagbladet.no/tv/flat.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg bruker ikke tek.no i det hele tatt.. jeg leser det jeg vil på HW.no go klikker meg videre til gamer.no.. jeg får desverre ikke med meg helgensfilmanbefalinger osv., eller andre ting jeg kansje hadde hatt interesse for. men detr glir forbi,. jeg orker rett og slett ikke gå å irritere meg en stund før jeg venner meg til tek.no.. liker ikke fargen :p

 

edit: jeg syntes liksom det blir for dumt med bare et "skall" liksom... haddedet vert en egen side ok, men... ja..

 

dropp krydder greiene dine.. jeg vil hadet slik det var før :cry: (vanedyr..alt var bedre før osv.)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Takk for forslaget! Mulighet for å velge hvilket stoff man ønsker er notert! :)

 

Ellers er det meningen at Tek.no skal ha eget stoff etter hvert, type teknologisaker som ikke passer direkte inn på noen av de andre sidene. Det kan være mer generelle saker om teknologi og vitenskap f.eks.

Lenke til kommentar

et problem jeg ser er at det blir litt formye av det gode.. med alle sakene på en side er det ikke plass til så mye på for siden.. med andre ord vist jeg ikke får besøkt siden 1-2 dager på rad er jeg nødt til å bla i arkivet eller se gjennom alle de andre sidene.. sånn var det forsåvidt før også, med dette "problemet" er blitt enda større med tek.no..

Lenke til kommentar

- Lengre forside med plass til flere artikler.

- Mulighet for å velge hvilket stoff man ønsker (å se).

- Eget stoff om teknologi og vitenskap.

- Speedometer?

- Link til Telepriser?

 

Den mest fullstendige ULTIMATE Teknologi-portalen i hele Norge? :)

 

EDIT:

 

Dere har heller ikke "forslag til artikkel" til Tek.no?

Endret av RevelleR
Lenke til kommentar

Heisann

 

Flere artikler på forsiden av Tek.no er en tanke vi leker med, så det skal dere ikke se bort fra at kommer etterhvert.

 

Vi har også tanker om å ekspandere til nye fagfelt - enten det er vitenskap, tv eller hi-fi - men dette ligger litt lenger frem i tid, da vi først må stable en redaksjon med den rette kompetansen opp på beina.

 

Noterer ellers ned de andre forslagene som har kommet her i tråden. Takk for tilbakemeldingene, folkens! :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Om dere skal ha saker som er ekslusive rettet inn på Tek.no, bør dere skille ut hva som er Tek.no-nyheter og hva som er nyheter fra andre sider i nettverket. Slik at folk ser at det er unike nyheter på Tek.no i tillegg og gjør slik at Tek.no ikke forsvinner i mengden av nyheter ellers i nettverket. Slik dere har presentert Tek.no til nå, synes jeg det gir inntrykk av at Tek.no "kun" er en samleplass for de andre nyhetene i nettverket.

 

Det er hvertfall viktig å opplyse om at det finnes egne nyheter på Tek.no på de andre sidene i starten når dere begynner produsere eget stoff, slik at folk blir klar over det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...