Gå til innhold

Nokia E65 - Slettet kalenderen, hvordan få tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var så flink at jeg fikk slettet hele kalenderen på min Nokia E65. Er det noen måte å få alle oppføringene tilbake?

Viss alt er borte så er hele ferien min ødelagt :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan klarte du det? Har du ikke tatt back up nylig er jeg redd for at den er tapt.

Har tatt backup, men den er 3 uker gammel. Får selvfølgelig tilbake det meste, men 3 ukers tap av oppføringer er litt kristisk for meg!

Er det virkelig ikke noen måte å hente de tilbake på? Slik man gjør viss man har slettet noe på PC...

Skrevet
Tviler på at det går. Men hvordan gikk du fram for å slette hele greia?

Koblet mobilen til PCen for å hente ut noen filer. Fikk da opp melding om synkronisering mot Outlook, og så gikk det litt raskt i svingene, og så plutselig hadde jeg synkronisert mobilen med Outlook, der jeg skulle erstatte innholdet på mobilen me innholdet i Outlook. Og i Outlook var det ingenting i kalenderen. Så da ble kalenderen på mobilen også helt blank.

Min feil! hehe ja vet jo det. Av og til gjør man ting litt fortere enn man egentli klarer, å da skjer slike ting. Men hadde jo håpet på litt hjelp her inne da til å restore oppføringene. Men viss det ikke går an, så får jeg vel bare leve me det faktumet at de siste 3 ukene er forsvunnet :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...