Gå til innhold

Laste ned Vanguard: SoH

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, for noen måneder siden kjøpte jeg vanguard over internett via SoE store, og noen måneder senere klikka plutselig pc'n min så jeg måtte installere windows på nytt (så spillet ble altså sletta fra harddisken).

Etter det glemte jeg Vanguard bare, men nå har jeg lyst til å begynne med det igjen. men så har det seg sånn at jeg har jo ikke en kopi av Vanguard i fysisk form. Og jeg klarer ikke å finne et sted å laste det ned (SoE store er nesten en labyrint...) uten at koster noe, for jeg har jo en account som ennå betaler for spillet.

Så hvis det er noen som vet om et sted jeg kan laste ned Vanguard (helst lovlig) uten å måtte betale for det så hadde det vært knall.

På forhånd takk ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vil tro at hvis du går inn på kontoen din hos SoE så skal du finen en link der et sted.

Edit: må inrømme det, fant ikke noe jeg heller, kanskje sjekke e-mailen dem sendte deg?

Endret av Sirius Cobra
Skrevet

Trur du kan laste ned ulovelig og bruke accounten hvis du absolutt ikke finner fram ;)

Du har jo betalt for det, og det er jo en account som har betalt for det, så jeg ser ikke at det er ulovelig.

Samme med XP/Vista, jeg har allerede en nøkkel, men jeg har mista CD, laster ned fra en torrent og bruker min kode :)

Skrevet (endret)

jessda, lette godt gjennom emailen min og klarte å finne det til slutt :)

dumt at jeg ikke tenkte på det før, men en periode der trodde jeg at jeg hadde sletta den, heldigvis ikke ;)

Endret av Andum

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...