Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

nVidia Dualview mens man spiller?


Anbefalte innlegg

Som topic sier, er det ikke mulig med dualview mens man spiller et spill? Tenker på fullscreen spill. Vil gjerne kunne spille cod4 mens dama ser film på den andre skjermen. Lyden deler jeg fint opp med mitt Supreme FX II så det er ikke noe problem.

 

Fant en lignende post uten svar her.

 

Fant også en annen plass hvor det sto at dette gikk med AMD/ATI sine kort, så dette syns jeg er slapt av nvidia. Grunn nok til å bytte kort for min del!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det skal finnes en innstilling som muliggjør dette.. dette påvirker desverre ytelsen i spill. vet ikke hvor nvidia har plasert denne instillingen, men jeg brukte den når jeg hadde gf7600gs og det gamle kontrollpanelet dems.

 

du har foresten bomma på hvilket forum du skulle poste i.. maskinen din funker nok helt greit =)

Endret av kjeLL//
Lenke til kommentar
det skal finnes en innstilling som muliggjør dette.. dette påvirker desverre ytelsen i spill. vet ikke hvor nvidia har plasert denne instillingen, men jeg brukte den når jeg hadde gf7600gs og det gamle kontrollpanelet dems.

 

du har foresten bomma på hvilket forum du skulle poste i.. maskinen din funker nok helt greit =)

Ikke i følge beskrivelsen til forum delen:

Maskinen fungerer ikke

Her kan du stille spørsmål om PC-problemer som du ikke har den fjerneste anelse om hva kommer av.

Er da et pc problem?

 

Skjønner ingenting av det nye kontroll panelet... er ikke så mange innstillinger at det gjør noe:( kortet mitt er et 8800GTS (NV92) 512mb.

Lenke til kommentar
set up multiple displays > configured independently from each other (dualview)

 

 

Å dreger vlc/mp eller whaterver inn i den enne ruta

 

 

Men ville ikke spilt mer enn worms 2d mens dama så film ;)

Dah... er jo ikke dum, problemet er jo at fullscreen film forsvinner så snart man starter spillet.

 

Kan ikke tro at jeg trodde jeg skulle få noen seriøse svar.

 

det er ikke et "pc" problem.. det er et software problem!

En pc er vel strengttatt ikke noe annet enn en haug kaldloddinger og transistorer uten software.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om det er COD4 som er problemet, men jeg får i alle fall spilt av film uten problemer i mens jeg spiller. Jeg har ett 8800GT-kort, men en ting som er viktig er at du kjører native (eller den du kjører i Windows) oppløsning i spillet. Hvis man ikke kjører native så vil forholdet mellom skjermene endre seg tilsvarende endringen av oppløsning. Da vil bildet bli svart og forflytte seg.

Endret av rakanishu
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om det er COD4 som er problemet, men jeg får i alle fall spilt av film uten problemer i mens jeg spiller. Jeg har ett 8800GT-kort, men en ting som er viktig er at du kjører native (eller den du kjører i Windows) oppløsning i spillet. Hvis man ikke kjører native så vil forholdet mellom skjermene endre seg tilsvarende endringen av oppløsning. Da vil bildet bli svart og forflytte seg.

Tror nok dette kan være svaret på problemet. Har 1024x768 i cod4 og på den andre er 1280x768. Så du mener det vil bli bedre om jeg bruker 1280x1024 i cod4?

 

takk takk :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...