Gå til innhold

"Hvorfor" og "fordi"-leken


VTW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi du bare MÅÅÅÅ holde en AG3 eller MP5 :p

 

Hvorfor måtte Alexander Rybak lage "Fairytale"?! :wallbash:

 

fordi han er norsk og ville at norge skulle vinne, han vill ikke at sverige eller spania skulle vinne, han er jo ikke spanjol eller svensk, derfor ville han at norge skulle vinne, fordi han er jo norsk. men han kan sikkert snakke litt spansk og svensk og. men hva har det med spørsmålet dit og gjøre. jeg sier siden han kan de språkene og det er litt morsomt og høre på. men rybak kan også en god del peiling om fotball, men han spiller ikke fotball selv, han bare ser på fotball på tv, eller live. rybak sa at han lærte seg spansk sån at han kan leve i spania, fordi han elsker å se på barca. så derfor vill han bo i spania sån at han får med seg alle barca kampene, men bare hjemmekamper, fordi når barca spiller borte så kan ikke rybak være med hvergang, han kommer sikkert til å holde litt med musikk og konserter og så videre.

men kunne jeg ikke bruke ikke forkortelsen av og så videre, jeg kunne bare skrive o.s.v det hadde vært lettere.

men det gadd jeg ikke, jeg ville heller skrive og så videre. rybak kan faktisk snakke litt spansk, oy, sa jeg ikke det. jo det sa jeg, men han vil også bo spania fordi han vil se på barca, hvis han bo i spania så kan han se på de fleste barca kampene på tv, hvis han ikke har råd til å kjøpe digital tv så kan han bare dra til stadionen og se på det live, oy sa jeg ikke det og. jo jeg sa det. men jeg tror ikke at rybak kan snakke kinesisk

 

 

Hvorfor gadd du ikke å lese hele svaret mitt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...