Gå til innhold

Er det noen steder hvor man kan se pokemon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja du hørte riktig, er det noen steder hvor man kan få se pokemon via nett? helst norsk, men engelsk er vell greit det og.

Altså pokemon serien, den som går på TV2 fra tid til annen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Forige sommer gikk det ivertfal rundt klokken ni på morningen, men ser ikke Pokemon på TV programmet nå.

Fikk aldri med meg hele serien, og det var ganske spennende fra tid til annen XD

Skrevet (endret)

Går ikke nå i ferien. Etter ferien går det vel igjen tenker jeg. Pleier å gå på søndager. TV2 er vel de eneste som sender det her i Norge ja, om ikke Jetix eller noen av barnekanalene sender det.

Endret av LucarioX
  • 11 måneder senere...
Skrevet (endret)

du kan se alle pokemon episodene og filmene på engelsk på pokemon episodes.org vet ikke om noe norsk sie men vist det kommer en sier jeg ifra..

Endret av noldus123
Skrevet

Har hørt om en side som heter www.watchpokemonepisodes.com. Har vært inne på den og bare sjekket selv, og det virker som en helt ok side og se episoder på.

Skrevet

Prøver selv å finne Rise of Darkrai på japansk med engelsk tekst på webbben....engelske dubben er jo bare en fryktingytende ørebløder etter at de byttet ut alle VA'ene....

Skrevet
Man også se den 9 sesongen med pokemon på norsk på tv2 sumo gratis du må bare laste ned silverlight

Ok. Søsteren min som skal se.

Silverlight, er det noe program som er "ulovlig" av noe slag?

• 2 uker senere...
Skrevet

TV2 sender litt gamlere episoder av Pokemon vær dag nå i ferien :), også tror jeg det er de nye på Lørdag eller Søndag.

Kan spørre lillebroren min for litt mer info :p

Skrevet
TV2 sender litt gamlere episoder av Pokemon vær dag nå i ferien :), også tror jeg det er de nye på Lørdag eller Søndag.

Ja takk ^^

Ja takk ^^

Skrevet
Fant ut litt mer nå:

TV2.

Begynner: 09.14

Dette er den forrige sesongen, men det gjør vel ingenting? :)

For søsteren min er pokemon rett og slett pokemon.

Tusen takk for tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...