Gå til innhold

FIFA 09 annonsert (Multi)


Anbefalte innlegg

Euro 08 er det eneste fotballspillet fra EA Sports som har vært bra siden FIFA 99.

 

Utviklingen har vært veldig bra de siste årene. Det blir nok kjøp av FIFA 09, men det spørs om det blir salg også. Håper ikke det.

 

Glad for at de videreutvikler Be A Pro. Etter min mening er det noe av det beste som har kommet de siste årene.

 

Er det noen som har en skjerm som kan vise hele det Ronaldinho-bildet? 7284x4097 :D

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg stort, kjøpte Euro 08 etter å funnet at savnet etter et fotballspill på min PS3 var ekstremt sårt. Nå er jeg ikke blant de som synes at FIFA har vært elendig siden '99, synes derimot de traff spikeren på hodet med blant FIFA 2001 og CL 04/05. 03,04,05 og 07 var på den annen side katastrofer av dimensjoner. Nå holder det riktignok for meg stort og spille fotballspillene hos venner, da jeg på min egen konsoll klarer meg lenge med et spill jeg mener er godt. Eksempelvis Euro 08 og PES 2007 (PS2). FIFA 09 skal uansett kjøpes har tro på at det blir et kjempespill.

Lenke til kommentar
Euro 08 er det eneste fotballspillet fra EA Sports som har vært bra siden FIFA 99.

 

Utviklingen har vært veldig bra de siste årene. Det blir nok kjøp av FIFA 09, men det spørs om det blir salg også. Håper ikke det.

 

Glad for at de videreutvikler Be A Pro. Etter min mening er det noe av det beste som har kommet de siste årene.

 

Er det noen som har en skjerm som kan vise hele det Ronaldinho-bildet? 7284x4097 :D

 

har du ikke spilt fifa 2000?

Lenke til kommentar
Nei, fifa 2000 er det beste, sammen med 99. Jeg har spilt siden 98 og etter 2000 så gikk det nedover, med en liten oppsving i 06, men den var liten.

Å, beklager... Jeg visste ikke at du satt der med fasiten.

 

Bare min mening, spilte begge 2 nesten samtidig(siden jeg fikk 99 veldig seint, var liten vettu, skjønte ikke at det nye kom rett etterpå :tease: )og husker at jeg syntes begge var like bra. Dro de ut av skuffen for litt over et år sia, og syntes det samme da. Men det er som sagt bare min mening.

Lenke til kommentar
Husker at man fort lærte seg å sette ballen i krysset var gang man skøyt på 2000.

 

Bare dette alene gjorde det ikke til et dårlig spill...Dette var også det siste trykk og skyt fifa spillet og ikke sånn at du må trykke så så lenge for å få den kraften som er ønskelig. på noen spill har den funksjonen sviktet totalt.

Lenke til kommentar
Var det 2000 som hadde innendørs fotball? Definitivt noe som skulle blitt innført i senere spill.

Var ikke det Road to the World Cup '98 elns... Det var kjempegøy.

 

FIFA 2000 var dårlig fordi at man konstant moste ballen i krysset med en skru fra helvete, og hver kamp besto av å sette inn 15 helt like mål. Hørte jeg repetitivt?

 

FIFA 2001? Innlegg og brassespark. Vant 43-0 mot Hellas med Frankrike på Amateur en gang, 40 av målene var brassespark. Pires med assist, Henry med brassespark.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Sikker på at det var de gamle spillene? For det var jo instant scoring alene med keeper i 05 og 06.

 

Kjedelig at man bare trenger å finne denne ene formelen for mål som gjør at du vinner pinlig mye hver gang. Blir fort dårligere da. Skal litt til for at man lar være å benytte seg av det også, spesielt om man blir belønnet for å score mange mål, slik som de derre Staff Upgrades i 05. Man fikk mer poeng av å vinne med mange mål.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...