Niram Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Hei! Jeg er lysten på å spille et MMO. Har nettopp kjøpt meg AoC og kom til lvl 50 før jeg gikk litt lei.. Spillet virker veldig uferdig i mine øyne, og verdenen appellerer heller ikke veldig mye til meg. Lore er også ganske ukjent for min del. Jeg har prøvd LOTRO før ved en anledning, jeg har spillet og en inaktiv subscription. Jeg lurer egentlig mest på om det skjer mye på oppdateringsfronten? Er det god progresjon? Og hva med raiding og end- game? Er det noe særlig av dette i LOTRO? Selv føler jeg meg som en casual spiller, som setter fellesskap og communities høyere enn hardcore raiding hver dag. Finnes det slike guilds? Tror dere jeg vil like lotro? Er det mange aktive som spiller? Er en voksen, moden spiller på 19 år som søker et spill jeg kan kose meg med WoW er uaktuelt, da jeg spilte det for et par år siden.
Ragal Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Hei, Lotro skiller seg litt ut med at det har mest fokus på PvE, så hvis du ønsker mye PvP så er ikke dette spillet for deg. Endgame content er jeg ikke så sikker på da jeg ikke har testet det enda, men det er flere raids som du kan gjøre på maks level. Det kommer også ut en expansion i høst som øker maks level fra 50 til 60. Hvis du vil sette rollespill fremfor "hardcore gaming" så ville jeg også ha testet ut rp serveren. Spiller der selv og trives godt. Opplever andre spillere der som mer venlige enn på andre severen, men du må være forberedt på å spille "in character". Hvis du liker måten spillet fungerer på, og er forberedt på litt rollespilling, så tror jeg du vil like rp serveren der veldig godt. Pm meg så kan jeg fortelle litt mer hvis du ønsker det.
vikingkylling Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Er det lenge siden du spilte LotRO? Sier navnene Evendim og Forochel deg noe? Selv spiller jeg LotRO mer enn jeg burde og elsker det. Det er svært casual, spesielt på RP serveren (Laurelin), men selv synes jeg det er en bra ting. Når det gjelder oppdatering har det skjedd ganske mye siden starten. Vi kan nå få egne hus, vi kan fiske (ren hobby og gir oss ikke annet enn et og annet trofé vi kan henge på veggen) og fra lvl 20 har vi tre forskjellige kostymer vi kan skifte mellom. Det er kun det første vi får stats fra, så de to andre er rent kosmetiske. Det gjør at vi kan gå rundt i en kjole med ryggsekk om vi vil (med unntak av i Ettemoors, da den er PvP). Nye områder er lagt til (de to jeg nevnte) og en ekspansjon med blandt annet nye områder, nye hobbyer, et forbedret craftingsystem og to nye klasser kommer til høsten. For å nevne noe.
Niram Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Skrevet 1. juli 2008 Det er en stund siden jeg spilte ja, og de navnene du nevnte sier meg ingen verdens ting i forhold til det spillet Syns det høres ut som et kjempebra spill jeg! Liker tanken på et casual MMO med mye gøy og moro! Tusen takk for innspill så langt! Spesielt stor takk til riflaa for en meget innholdsrik PM
langtongting Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 (endret) Jeg har selv begynt med Lotro, da jeg bare måtte kjøpe spillet, siden det bare kostet 150kr for gold edition hos play.com Jeg er selv en casual spiller som liker å springe litt rundt å se på det nydelige landskapet og gjøre quest. Som Lotr fan selv, så er det alltid litt more å se hvordan turbine prøver å gjenngi Midgaard. Spiller selv på Laurelin, og jeg må si jeg er meget positivt overraskende hvor hjelpsom og hyggelige folk er på den serveren. Spillte WoW i opp til lvl60 for et par år siden, og det er i mine øyne er møkkaspill fyllt opp med millioner med idioter som taunter lolz, pawned, FTW, FU, PLZ, Noobz, med mer av umoden oppførsel. Endret 1. juli 2008 av langtongting
Niram Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Skrevet 1. juli 2008 (endret) Høres bra ut! Tror LOTRO virkelig vil passe meg godt. Holder på med innstalleringen nå! Har også alle bøkene unntatt 1 på ekstern HDD fra før.. Mye koster det i måneden nå? Sist jeg spilte lå det vel på 100 kr. edit: Sjekka selv. 75 kr for 1 måned Endret 1. juli 2008 av braxboy
jodde11 Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Thecrow! Fisking er ikke bare for trofee, man kan lage masse bra mat for raiding av dem også.
vikingkylling Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Vet du kan bruke fisken som mat, men hvorfor gidde? Jeg foretrekker pai.
-Bratset- Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Jeg har selv begynt med Lotro, da jeg bare måtte kjøpe spillet, siden det bare kostet 150kr for gold edition hos play.com Jeg er selv en casual spiller som liker å springe litt rundt å se på det nydelige landskapet og gjøre quest. Som Lotr fan selv, så er det alltid litt more å se hvordan turbine prøver å gjenngi Midgaard. Spiller selv på Laurelin, og jeg må si jeg er meget positivt overraskende hvor hjelpsom og hyggelige folk er på den serveren. Spillte WoW i opp til lvl60 for et par år siden, og det er i mine øyne er møkkaspill fyllt opp med millioner med idioter som taunter lolz, pawned, FTW, FU, PLZ, Noobz, med mer av umoden oppførsel. Bra hvem server endte du opp på og hva heter du?
mortenma Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Hei Fint at du starter opp igjen Jeg har nå holdt på i et år og har en 50 Champion som mer eller mindre er fintunet for High-End gaming. Skryter ikke av den, men har jobba hardt for få den der den er. I mitt kinship kjører vi ukentlige runs i en instance som heter Rift of Nurz Garzu eller noe lignende, vi sier bare Rift. Dette er et 12 manns-raid og er i grunnen en ganske vanskelig instance. De driver stadig og endrer og utvikler den instancen, og tror det kommer til å bli en del forandringer når Book 14 kommer ut for å forberede til Mines of Moria og Cap på 60. Du har også Helegrod som er 24 manns-raid. Har ikke vært der så mye da vi for det første er ikke mange nok aktive i kinshipet til å fylle opp et raid og fordi PC'n enkelt og greit ikke takler det så bra. Utover disse to store har du flere små High End instances som har variert vanskelighetsgrad. Nevner spesielt Annuminas(3 instances, en middels, en vanskelig og en veldig vanskelig) som kom med bok 12 tror eg. Foreløpig er det ikke så mange gode drops her som i Helegrod og Rift, men det er en veldig fin prøvelse for kinshipet og veldig god trening i sammenheng. Barad Gularan er også en 6 manns instance som etter min mening er et av de hardeste. Da spesielt mtp end bossen Udonion som er en veldig hard fight. I denne instancen har du flere fine dropp som en Staff til LM(Forwengwiths Staff), bue til Hunter(Forwengwiths Bow) og en halbered til Captain(Captains arm). Alle disse 3 droppene er ganske attraktive og ettertraktede drops for å utfylle reportairet av dmg-types til de ulike klassene. Tror etterhvert det også skal komme et par instancer i det nye området, Forochel, som kom med Book 13. Så mtp High End gaming trives jeg veldig godt med LOTRO! Har vært lvl 50 i et halvt år og er fortsatt ikke lei av instancene. En lærer hele tiden noe nytt med klassen en spiller og det ser enda mer spennende ut med Mines of Moria og de teaserene en har fått derfra. -morten- Gangoul, sucsessor of Blacksteel Higlanders på EU:Eldar
LordjOX Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Kjøpte spillet i butikken igår. Kostet bare 150kr med en måned inkludert spilletid. Virket som et godt kjøp for å spille om kvelden etter jobb. Startet en Minstrel og en Guardian på Laurelin. Må nesten prøve litt flere klasser og se hvilken som passer meg best. Har tradisjonellt spilt support roller i andre spill, men det er rom for forandring. Både Minstrel og Guardian var ganske artige å spille forsåvidt. Vet ikke hvordan disse klassene er på høy level på denne serveren heller. Vil gjerne ha tilgang til høyere level instances og fellowships uten å føles som det femte hjulet på vogna. Var positivt overrasket over kvaliteten på spillet, rart at jeg ikke har prøvd det tidligere. Det visuelle var veldig bra og likte at man stadig får små belønninger for utforsking og monster jakting i form av deeds og titler når man minst venter det. Mange quests var vanlig tidtrøyte kjent i sjangeren. Men epic questene virket veldig bra. Sånn jeg har skjønt det så er man helter som jobber "bak kulissene" for å hjelpe The Fellowship fram til Mordor. Noe som kanskje ikke helt er i tråd med boken, men som absolutt er en genistrek når man skal lage en MMO for denne IPen. Har noen innspill til valg av klasse? Kun Guardian, Loremaster og Minstrel er aktuellt. (de passer min spillestil)
edds Skrevet 19. juli 2008 Skrevet 19. juli 2008 Jeg startet med LOTRO omtrent en måned før AoC kom ut, da folka i AoC guilden min spilte det mens de ventet. (for the record; jeg sluttet rimelig kjapt med AoC) Vurderer sterkt å gå tilbake til Lotro. Definitivt ett av de beste MMO'ene jeg har spilt, og stemningen i spillet er herlig. Go for it! Jeg spilte selv på en RP-server, anbefales.
-Bratset- Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Det ble en Lore-Master. Veldig artig. Fett, jeg spiller på Laurelin selv, hva heter du.. Jeg har en 50 champions som for det meste kjør endgame ting som raids og instancer men jeg har også char's spred utover lavere levler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå