Gå til innhold

EA online aldersgrense?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å spille online på skate men så får jeg melding når jeg skal lager EA Nations acount at jeg ikke er gammel nok men hva er det får no sprøyt jeg var gammel nok til å spille spillet jeg er tross alt 13, spørsmålet mitt er: hvor gammel må jeg være har liksom nettopp fylt 13... :thumbdown: Hvis jeg må vente i sånn hundre år så kan bare EA dra seg i løken!! :mad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da beklager jeg, gikk bare inn på ea sine sider og her står det da 16

http://www.eanorge.no/games/10298,xbox360/

Ok men samma om det er skate eller ikke la oss ta NBA Live 07 får eks det har 3 års grense...

Mulig det er en regel på hvor gammel du skal være for å få lovt til å regge deg?

Tror den ringer rundt 12 da, elns.

Hvis den ligger på 12 må jo jeg kunne regge da jeg er 13 år gammel... :ermm:

Skrevet
Da beklager jeg, gikk bare inn på ea sine sider og her står det da 16

http://www.eanorge.no/games/10298,xbox360/

Ok men samma om det er skate eller ikke la oss ta NBA Live 07 får eks det har 3 års grense...

Mulig det er en regel på hvor gammel du skal være for å få lovt til å regge deg?

Tror den ringer rundt 12 da, elns.

Hvis den ligger på 12 må jo jeg kunne regge da jeg er 13 år gammel... :ermm:

Hva med bare å sette alderen til 18?

Problem solved :p

Men bruker å være en minimumsgrense å alder for å regge seg på nett, samme hva det er.

Skrevet (endret)

Men bruker å være en minimumsgrense å alder for å regge seg på nett, samme hva det er.

Gåkke på xbox live det vettu...

Endret av b-real
Skrevet

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Skrevet

Gåkke på xbox live det vettu...

Hvorfor går ikke det? Har ikke box selv, så bare lurer :)

Skrevet (endret)

En kamerat av meg har det samme problemet da ham skal spille f.eks Bad Company online.

Han sendte en mail til ea ( jeg vet ikke svaret) men tror det endte at han måte låne broren sin konto.

Mener å huske noe om at endring av alder måtte skje gjennom mail/ skifte på ea's side ved å knytte gamertag mot en konto der en slags vedlikehold av konto.

Har ikke xbox selv altså, bare noe jeg mener å ha lest/ hørt.

EDIT: Skulle gjerne vite hva det korrekte svaret er?

Endret av Paisley
Skrevet
En kamerat av meg har det samme problemet da ham skal spille f.eks Bad Company online.

Han sendte en mail til ea ( jeg vet ikke svaret) men tror det endte at han måte låne broren sin konto.

Mener å huske noe om at endring av alder måtte skje gjennom mail/ skifte på ea's side ved å knytte gamertag mot en konto der en slags vedlikehold av konto.

Har ikke xbox selv altså, bare noe jeg mener å ha lest/ hørt.

EDIT: Skulle gjerne vite hva det korrekte svaret er?

Jeg har prøvd å endre men funker ikke... :thumbdown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...