Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Noen som vet hvor jeg kan få tak i bassengvarmer til små basseng?


Anbefalte innlegg

Hei hei

 

Jeg har kjøpt meg et Bestway basseng som man bygger opp i hagen (366x366 12000 liter tror jeg)

 

Men skulle gjerne hatt en bassengvarmer til denne.

 

 

Dette ser ut til å være lettere sagt en gjort, jeg fant EN på netthandel.no, men den var selvsagt solgt. ellers fant jeg noe på ebay, men de sendte ikke utenfor UK.

 

Noen som vet hvor jeg kan skaffe en sånn oppvarmer????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Vi kjøpte en bassengvarmer fra Bestway på Smart club i fjord til 695,- Den fungerte utmerket på vårt 10.000 liters basseng. Den holdt 25 grader hele sommeren til tross det elendige været. Den bruker riktignok 2-3000 watt, men merket ikke noe særlig til det på strømregninga, så termostaten fungerte nok som den skulle. Anbefaler på det "varmeste" dette produktet til en super pris i forhold til andre lignende varmeanlegg.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Har basseng selv, men det er gravet ned i bakken. Første ting man må gjøre er å ha en duk over. Det forhindrer avdampning og dermed varmetap. Jeg bruker duk. Jeg planlegger med tiden å få oppført en bassengoverbygg av typen drivhusaktig. Det holder enda bedre på varmen og er på mange måter lettere å drifte i det daglige (eks regnvann renner vekk av seg selv). Når det gjelder kunstig oppvarming er nok det eneste som garantert virker tradisjonell varmekolbe eller luft til vann varmepumpe. Det siste er selvfølgelig dyrere i innkjøp men billigere i drift.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...