Gå til innhold

[AoC]Questing på lvl 50


Anbefalte innlegg

Hei, er nå lvl 51 og lurer på om det er andre steder jeg kan queste nå enn Eiglophian Mountains?

 

Er akkurat 1-2 lvler for lav til å få noe særlig med quests her. Har noen quests i cannibal cave, men er ca. 1 lvl for lite, så jeg får sinnsykt mye deng. kjedlig å respawne 100 ganger i halvtimen :p

 

Noen gode forslag?

 

Hvis det allerede finnes en tråd om dette så gi meg gjerne en link, og jeg beklager på forhånd for en unødvendig tråd.

 

 

Peace out, LJ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er helt normal å slite i level 50 og oppover i følge det jeg har opplevd og lest, enste du kan gjøre er å grinde og joine groups til lå ta dungeons, finnes ingen andre løsninger atm, er stort mangel på quests.

 

De som rusher finner ikke quests... Selv gjorde jeg Arena questene på lvl 51, og fikk en level for alle jeg klarte uten gruppe.

Lenke til kommentar

quest chain i armaman tavern, noble district. Er flust med lv 50 quester, villa questene i old tarantia er repeatable og lv på mobsene stiger med din lv, samme med quest xp. Får ca 1 lv etter å gjøre alle 4-5 og cleare stedet. (ca 20-30 min per villa = ca 100K xp) rundt lv 55-60. men du kan starte med dem i lv 40+. Egloptian Mountains er en hel sone laget for 50-60, er nå 59 har ca 20 quests igjenn der.

 

så nagina du som ikke engang spiller spillet burde virkelig slutte å poste i aoc tråder.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
quest chain i armaman tavern, noble district. Er flust med lv 50 quester, villa questene i old tarantia er repeatable og lv på mobsene stiger med din lv, samme med quest xp. Får ca 1 lv etter å gjøre alle 4-5 og cleare stedet. (ca 20-30 min per villa = ca 100K xp) rundt lv 55-60. men du kan starte med dem i lv 40+. Egloptian Mountains er en hel sone laget for 50-60, er nå 59 har ca 20 quests igjenn der.

 

så nagina du som ikke engang spiller spillet burde virkelig slutte å poste i aoc tråder.

 

Ikke gjør det til en diskusjon please, poster det jeg har opplevd, og det viser seg at jeg er ikke alene om dette, hvis det ikke hadde vært problem om dette så hadde ikke slike tråder eksistert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...