Gå til innhold

Motorola på CeBit


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HÆ???? HØ????? Finere enn Z1010? Sorry, men du driter deg ut nå. Z1010 blir den fineste mobilen noensinne. Men du er kanskje så gammeldags at du ikke liker klapptelefoner......?

 

 

Jeg har en Siemens klapptelefon jeg.

 

Uansett, jeg syns den motorola'n ser finere ut en Z1010 og design er smak og behag. Og å si at jeg driter meg ut med å mene det? Vel, da er det egentlig du som driter deg ut, ved å komme med en sånn kommentar.

Lenke til kommentar

For å være ærlig så den LITT!!!!! space ut. Minner litt om designet til 7210. Design, ikke brukervennlighet. z1010 er jo ganske klassisk og seift i designet. Det gjør jo at de fleste syns den er OK eller bedre.

 

 

Den telefonen minner meg litt om et glatt såpestykke!

Lenke til kommentar

Jeg synes at Motorolaen var penere enn Z1010-en... Lurer på hvor stor den er i høyde-bredde. Skjermen er 176x220, mens T720 har 160x120, så den blir nok litt større (eller bare mindre prikker). Blåtann, kamera og WAP2.0 høres spennede ut, men det er jo ingen nyheter da. Det sto at den kommer til jul, eller Q4 om du vil. Jaja, greier vel å holde ut med T720 til den tid!

Lenke til kommentar

Nei du sier ikke det!!! Også litt merkelig hvordan de skulle få telefonene til å sveve foran kamera når de tok bilder. Kanskje SE skal lansere en mobil-sveve-maskin snart!!!!!!!!! HURRA!!!! :D

 

 

 

Ps. For at folk ikke skal tro at jeg har omkring 3 i IQ, seff er de laget i 3d studio. Mange modller blir "laget" i 3d studio el. for at folk skal kunne ha noe å se på til mobilen lanseres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...