Gå til innhold

*HJELP* Installere The Orange Box

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei :)

Er ikke helt sikker på om dette er den rette plassen for denne typen topics, men jeg fant ingen bedre plass.

Jeg har et problem med å installere The Orange Box. Problemet er at det ikke kommer opp noen installasjons boks, og når jeg ser innpå cd-mappen er det ingen setup der.

Det er noen SID og SIM-filer der. Men jeg vet ikke hva jeg kan gjøre med disse filene.

Så, om noen vet hvordan jeg kan få installert spillet ville jeg blitt veldig takknemlig :)

Endret av Nuntun
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida.. jeg kjøpte det på Platekompaniet for å være helt ærlig :p

Når jeg satte i cd1 får jeg ikke opp noen autorun.exe eller en eller annen setup..

Jeg har 64-bits vista om det skulle bety noe.

Skrevet

vel, jeg antar at du kan gjøre det på den vanskelige måten, siden du har kjøpt spillet kan du logge inn på steam og skrive inn cd-key, eller tar jeg feil?

deretter kan du laste ned spillet og installere det på den måten, tungvindt, men det skal virke.

Skrevet

Ja, jeg må sikkert det :(

Men på det arket som serienummeret sto på sto så mye som dette:

"Hvis spillet ikke starter installasjonen med en gang, må du høyreklikke på ikonet for stasjonen, velg utforsk fra nedtrekksmenyen og deretter dobbeltklikke på autorun.exe for å sette i gang installasjonen.

Er jo da ganske irriterende at jeg må laste det ned via steam eller noe sånn.. Fulgte jo med 2dvd-plater som ser ut som skal være til å installere spillene :p

Takk for alle svar

Skrevet
vel, jeg antar at du kan gjøre det på den vanskelige måten, siden du har kjøpt spillet kan du logge inn på steam og skrive inn cd-key, eller tar jeg feil?

deretter kan du laste ned spillet og installere det på den måten, tungvindt, men det skal virke.

Jeg prøvde dette nå, og det fungerte flott :) Takk skal du ha. Da blir det HL2, Team fortress og Portals på meg resten av kvelden :new_woot:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...