Gneldre Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har da kjøpt meg ny laptop, og vurderer så smått å prøve AoC da WoW stort sett er blitt en rutinesak. Det eneste jeg lurer på er om HP 6715b kan kjøre AoC på lav grafikk. God grafikk får jeg ikke i WoW uansett. HP 6715b
snillekim Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Den vil nok klare AoC, men ikke med beste resultat. Men du burde se etter en Intel Core Duo maskin, og helst et grafikkort med eget minne, om den skal brukes til spilling. Om det kun er 2 gig ram, er ikke farlig, siden det er billig og enkelt å oppgradere selv.
Redalon Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 hvis du leste hva han sa, ville du sett at han allerede har kjøpt dataen Ellers kjenner jeg noen som har samme data, og su bør klare AoC på minimum 20 fps.. low vel å merke da
snillekim Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 hvis du leste hva han sa, ville du sett at han allerede har kjøpt dataen Ellers kjenner jeg noen som har samme data, og su bør klare AoC på minimum 20 fps.. low vel å merke da Min feil. Tror øyene var i veien...
Gneldre Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Skrevet 27. juni 2008 Ok, takk for svar! Er ikke største tapet om jeg ikke får kjørt det, men det hadde vært fint med litt avveksling. Skal spørre en kar jeg kjenner som slutta om å prøve det før jeg evnt. kjøper det selv.
Redalon Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Nå er ikke laptop noe gaming PC heller. felt som du var i poste-mood da, nagina? kom med noe konstruktivt ihvertfall da en bærbar er ikke noen hardcore gaming-pc, men kan holde lenge til aoc, så lenge man ikke krever for mye
Heradon Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Det finnes faktisk laptop som kan brukes til gaming og de finner du her! http://alienware.com/
nagina Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Nå er ikke laptop noe gaming PC heller. felt som du var i poste-mood da, nagina? kom med noe konstruktivt ihvertfall da en bærbar er ikke noen hardcore gaming-pc, men kan holde lenge til aoc, så lenge man ikke krever for mye Må jo ta det med ro, man blir jo tråkket til døde her hvis det kommer mye negativitet Kommer helt ann på personen om det holder mål, lyst å spille et spill med enn del laggs der og da så er ikke denne laptop noe å satse på, eller noe god å spille AoC med, men selvagt så vil du klare på en eller annen måte om du vil, ingen god spill opplevelse med andre ord.
Redalon Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Men funcom har fremdeles en del optimalisering å gjøre, så om du ikke klarer mer enn low nå, kan det hende du gjør det senere
tflovik Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har en Dell Inspiron 1720 med Nvidia 8600 GT og 2Ghz dual core prosessor + 2Gb ram. Aoc går helt greit på den, grafikken er innstilt et sted mellom low og medium. Jeg ar merket at AOC flyter bedre nå enn da spillet kom så litt optimalisering har de allerede gjort i patcher.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå