Gå til innhold

Kjøpe i Oslo

asesino

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det finnes butikk(er) i Oslo som har ps3 inne, så jeg kan dra å kjøpe i dag?? Prøvde å sjekke litt på nettet, men var tomt alle stedene jeg kom på å sjekke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både elkjøp og elprice listet som 'ikke på lager' via nettet. Sjekket til og med flere av filijalene.. Jeg løper og sjekker ;)

Alle spillbutikker har vel PS3 inne nå..Expert,Elkjop,Gamestop og mange andre.Løp og kjøp.
Skrevet
jeg vil tro lefdal har det inne, også gamestop/eb games, sikkert spaceworld også, mulig siba og

lefdal er tomme for alle 4 pakkene de pleier å ha i ALLE butikker.. vært innom en del butikker og det er skrapa :(

noen som skal selge en ps3 i oslo området i dag? ;)

Skrevet

Da trur jeg du må reise rundt å sjekke i de forselige butikkene som selger PS3. Markedet er vist støvsugt for PS3 i Oslo regionen.

Skrevet

Ringte min lokale Expert på vestlandet, også de tomme. MPX og Komplett.no også tom. Mpx får inn 02. juli i følge nettsidene deres - selvsagt MED GT5 Prolouge. Vanlig PS3 kommer ikke før 24. juli! Inte bra.

Skrevet

Til orientering ligger det PS3 i to pakker på CDON.com. Ene med Ratchet, Drake's Fortune og en Blu-ray-film (ca 4300,-), ene med GT5 Prolouge (ca 3999,-). Det er bare å løpe, jeg sikret meg nettopp en!

Hvor var det jeg så BF: Bad Company Gold Edition til 599,-? Finner det ikke igjen, husker ikke hvilken side det var...

Skrevet

PS3 er utsolgt over hele norge nå, ifølge prisguide, kelkoo, dinpris, elkjøp lefdal, spaceworld osv.

Det hadde begynt å gå tomt for ca 2 uker siden. Jeg synes at situasjonen er litt rart - er fortsatt ikke vant til norsk forbrukermarkedet :) Det er fortsatt normalt lagerstatus på amazon og gameplay i england men jeg synes det blir for mye rot med toll tull. Må nok vente til august.

Er dette kanskje pga overgang fra Sixaxis kontroller til Dual Shock 3 eller noe slikt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...