sarpingen Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Hvilket lufttrykk på 195/65/15 står på en opel vectra 96
Chevelle Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Du finner en oversikt med lufttrykk i dekk på de fleste bensinstasjoner. Henger ofte på veggen i nærheten av der du fyller luft.
support81 Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Som nevnt så pleier det å stå en oversiktstabell over lufttrykk på de fleste bensinstajoner Men husk å bruke sommerluft :!:
Pantera Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Du finner en oversikt med lufttrykk i dekk på de fleste bensinstasjoner. Henger ofte på veggen i nærheten av der du fyller luft. Det skal vel stå et eller annet sted på bilen også. Tidligere var vel dørkarmen på førersida et vanlig sted å finne det, men nå er det ofte på innsiden av tanklokket. Og det bør vel stå noe om det i manualen også...ihvertfall gjør det det på mine biler. Pantera
Glema Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Og det bør vel stå noe om det i manualen også...ihvertfall gjør det det på mine biler. Skal vell stå i manualen ja, gjør ihvertfall det på min bil også.
-Shark- Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Står: I Brukerhåndboka til bilen, på bensinstasjonen, muligens på tanklokket eller dør åpningen et sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå