Bendit Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 (endret) Hallo! Jeg har lenge vært på søken etter et sikkelig godt spill. Jeg har spilt en god del og før brydde jeg meg lite om grafikken. Nå derimot harjeg fått ny data og jeg starter og like spillgrafikk mer og mer, likevel er story viktigere men grafikk er en god ting. Jeg er en RPG entusiast. (dataspill, ikke teater) Beste spillet jeg vet om er Oblivion mens Mass effect er hakket bak. Jeg vet at jeg går glipp av mye hvis jeg tenker på grafikken men har spilt mange av de eldre spillene så føler at det får gå. Ønsker meg et knall spill hvor man kan utvikle sin egen character. At man kan lage characteren er et kjempe pluss for meg! Elsker sverd og middelalderen, samt magi etc. Dette er likevel ikke et kriterie da mass effect var genialt. (første gangen jeg runna det strata jeg på nytt med engang, ingen pause eller noe. Spilte non-stop () og runna det igjen. Tok meg en del timer andre gangen også.) Som sagt. Ute etter et genialt spill Noe som får hårene til å reise seg. Er ikke mange slike spill. Endret 27. juni 2008 av Bendit
FWD Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Et aktuelt spill disse dager er Age of Conan. Jeg har aldri likt rollespill før, bare spillt fps. Kjøpte AOC for noen uker siden, i første omgang for å støtte norske Funcom. AOC viste seg likevel å være et knall-spill. Grafikken er svært bra, lyden er fantastisk. Det er lett å sette seg inn i de helt basic greiene som gjør at du kan spille, likevel er det mye annet å utforske. Gameplayet er bra, noen småbugg, men ikke noe særiøst ennå. Hadde jeg vært deg hadde jeg i allefall tatt en nærmere titt på AOC :-D
kjermy Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Har hørt 2 og en halv ting bra om gothic 3..... Se et par gameplay trailere, og se om du kan laste ned noen gratise demoer ellernoe...
kjermy Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Jeg har sett noen trailere, og det ligna litt på the elder scrolls: oblivion
-Metallica- Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Kan varmt anbefale Star Wars: Knights of The Old Republic I og II som eg har gode minner frå, men dersom du er ute etter spel med god grafikk er vel nemde AoC spelet for deg.
Bendit Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Skrevet 27. juni 2008 Gothic 3 er et uspillelig spill. Combat-systemet der er så på trynet at jeg ikke kom høyere enn lvl 4. Det er jo ikke bare kjedelig men usansynelig vansklig og feigt:P Låner knights of the old republic 2 av en venn, vi får se! AoC er jeg alt lvl 50. Gikk litt lei der.
Ronaldi Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Synes faktisk Cothic 3 er bedre å spille en Oblivion. Oblivion syntes jeg ble litt kjedelig i lengden. Men Oblivion har desidert bedre graffik en Cothic 3. Men alle har forskjelig smak.
kjermy Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Gothic 3 er et uspillelig spill. Combat-systemet der er så på trynet at jeg ikke kom høyere enn lvl 4. Det er jo ikke bare kjedelig men usansynelig vansklig og feigt:P Låner knights of the old republic 2 av en venn, vi får se! AoC er jeg alt lvl 50. Gikk litt lei der. Jeg synes også at WoW var kjedelig i lvl 4, men det ble mye bedre etter hvert.... Nå er jeg lei av det, men men..... Har kommet til lvl 62.... Tenkte å si det om AoC, men hvis du tenker deg om, så er det omtrent ingen forskjell fra level 5 til 23 (der har jeg prøvd) Da blir det det samme hele tiden.... Vet mange kommer til å klage, men som sagt kom jeg kun til lvl 23....
Anathema Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Hva med Dark Messiah? Utrolig at dette spillet ikke ble mer "hit". Fantastisk givende og underholdende gameplay samt en engasjerende historie. Grafikken er ganske god den òg.
Bendit Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Skrevet 27. juni 2008 Hva med Dark Messiah? Utrolig at dette spillet ikke ble mer "hit". Fantastisk givende og underholdende gameplay samt en engasjerende historie. Grafikken er ganske god den òg. Sitter å spiller det akkuratt nå. Runna det for litt siden. Godt spill!
NothgaliC Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Personlig mener jeg dark messiah suger hestepung... uansett. De to første gothic spilla er av ypperste kvalitet. Bare husk, skal du ha gothic 2 så kjøp UTEN ekspansjonspakken. Ekspansjonspakken senker spillopplevelsesen utrolig mye. faktisk, alt jeg ikke likte med Gothic 2 var der på grunn av ekspansjonspakken. Gothic 3 er også værdt en titt. Knights of the Old Republic er også utrolig bra. Definitivt værdt å skaffe seg med mindre man missliker Star Wars. Fallout 1 og 2 er også utrolig bra. Men er kanskje litt mer for de spesielt intresserte.
Anathema Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Sitter å spiller det akkuratt nå. Runna det for litt siden. Godt spill! Godt å høre. Fallout er en klassiker, men neppe noe for den som liker "god" grafikk.
Stian55 Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Mount & Blade er et ganske realistisk rollespill fra middelalderen. Jeg anbefaler at du tar en kikk fra gameplay osv fra det Men er fortsatt bare i Beta stadium...Her er link til demo http://www.taleworlds.com/mb_download.html Tror spillet kommer ut i August
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå