Happydevil Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Jeg kjøpte Age of Conan: Hyborian Adventures (Med War Mammoth) og i coveret mitt er det ingenting om noe mount, jeg betalte 150 kr mer for å få mount men jeg har ikke fått noe! Får å få mount må du aktivere noe fra siden og den aktiverings greia har ikke jeg fått. Jeg fikk spille men jeg krever å få mounten og. Blir veldig forbanna. Har sendt en melding til dem men har noen andre bestilt det samme fra der?
Ueland Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Du trenger vel ikke noe mer enn å gå inn i spillet og skrive "/claim" for å få mounten, men du får den jo selvsagt ikke før du faktisk kan få mount. Dvs på nivå 40.
Happydevil Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Skrevet 25. juni 2008 Du trenger vel ikke noe mer enn å gå inn i spillet og skrive "/claim" for å få mounten, men du får den jo selvsagt ikke før du faktisk kan få mount. Dvs på nivå 40. Har prøvd det mange ganger, kommer ikke noe fram.
ShampooMacTavish Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 (endret) Jeg kjøpte det derfra. Dersom du oppga riktig e-mail adresse vil du ha fått koden der. EDIT: Altså fått koden i e-posten. Endret 25. juni 2008 av ShampooMacTavish
Happydevil Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Skrevet 25. juni 2008 Jeg kjøpte det derfra. Dersom du oppga riktig e-mail adresse vil du ha fått koden der. EDIT: Altså fått koden i e-posten. Å jeg fant det nå. Jeg fikk til og med mere enn deg jeg kjøpte for.
Happydevil Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Skrevet 25. juni 2008 Fikk drink cape og bag plus det belte.
MCLoViN-ULTRA Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Fikk drink cape og bag plus det belte. Da fikk du det du betalte for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå