Gå til innhold

Solarium med eller uten bokser/truse ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Jeg lurer på om det er normalt(eller noen som gjør det) altså tar solarium uten bokser/truse? jeg bryr meg ikke om hva dere synes om at gutter/menn tar solarium jeg liker og være brun. :cool:

Tråden er for damer også!

Takk for alle svar :)

Endret av luki
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen fare for å få noen stygge kommentarer her tror jeg, hvem liker vel ikke å være brun ;) Hmm, selv blirre vel med boksershorts, sikkert litt deilig naken også (Aldri prøvd, but who knows, maybe next time) :D

Skrevet
Ingen fare for å få noen stygge kommentarer her tror jeg, hvem liker vel ikke å være brun ;) Hmm, selv blirre vel med boksershorts, sikkert litt deilig naken også (Aldri prøvd, but who knows, maybe next time) :D

hehe

hell yeah! bare kom med flere svar (H)

Skrevet

Trekk boxeren langt opp på beina og landt ned på magen hvis du føler deg ukomfortabel med å ligge naken. Så får du ett veldig smalt skille

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Ja.

Skrevet

Og hvem ser/bryr seg om det minimale skillet en boksershorts gir? Å ligge uten undertøy i solarium er regelrett grisete. Håper dere alle får flatlus.

Skrevet (endret)

Hva er det som er grisete med å ligge naken i et solarium? Er bare skinkene som er borti sengen, ligger ikke å gnir kuken utover sengen heller da. Trenger heller ikke sole seg i anus, så bare til å holde rumpeballene lukket.

Endret av stakan
Skrevet (endret)
Trekk boxeren langt opp på beina og landt ned på magen hvis du føler deg ukomfortabel med å ligge naken. Så får du ett veldig smalt skille

Da vil jo skillet se ut som et truseskille? Ikke veldig gøy å komme i dusjen etter gymmen å ha truseskille!

Uten ftw!

Endret av Capiche
Skrevet

Hva slags homsegutter er det du dusjer med som dømmer deg fordi du har truseskille? Hell, jeg skulle ha prylet hele forbanna garderoben om jeg hadde sett noen med solbrun fabiohud rundt kjeppen.

Skrevet

Er vel ikke noe koselig å ligge i et solarium hvis en det har vært folk som har vært der før som ikke har dusjet på lenge og som har liggi der naken. Som har klint analen sin i solsengen.

Skrevet
Hva er det som er grisete med å ligge naken i et solarium? Er bare skinkene som er borti sengen, ligger ikke å gnir kuken utover sengen heller da. Trenger heller ikke sole seg i anus, så bare til å holde rumpeballene lukket.

Det gjelder kanskje deg, men det fins nok av sykinger der ute som gjør ting i solariumet som du ikke en gang klarer å forestille deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...