Gå til innhold

Tråden for Super Smash Bros Brawl

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har spilt som Marth mot level 9 DK cpu...? Jeg fikser det bare ikke. Den jævla apen irriterer meg grenseløst, selv om det er helt syk trening for meg nå. Vet ikke om det egentlig burde være det da :ermm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Haha :wee:

Det får vente til jeg har full tak på spiking dessverre. Selv om jeg lett banker opp level 9 cpus (UNNTATT DEN JÆVLA APEN) så har jeg ikke helt teken på edge-spiking.

Utrolig flaut når jeg spiller med venner og går aggressivt mot dem, bare for å fast-fall selfdestruct...spesielt siden de ikke akkurat vet noe særlig om Super Smash annet enn "omg-slossespill-trykke-tilfeldig-knapper!"

Endret av Xpm
Skrevet
Utrolig flaut når jeg spiller med venner og går aggressivt mot dem, bare for å fast-fall selfdestruct...spesielt siden de ikke akkurat vet noe særlig om Super Smash annet enn "omg-slossespill-trykke-tilfeldig-knapper!"

Selveid er veleid :wee:

Skrevet (endret)

Spike = Slå en motstander ned uten at han kan jumpcancle seg ut av det. For eksempel Falcos Dair (Ned-a i lufta)

Mange spikes i Brawl, det er jo kult.

Endret av Badering
Skrevet

Jeg liker bedre at Brawl er balansert slik at alle har en grei sjans, istedenfor som i Melee, der det var liksom 2-3 super-characters og et clusterf'ck av teknikker x_x

Skrevet

Noen her som ikke er alt for gode som vil ta seg en brawl med meg?

Blir første gang jeg spiller mot noen online, vil se hvordan det er^^

Skrevet
Haha :wee:

Det får vente til jeg har full tak på spiking dessverre. Selv om jeg lett banker opp level 9 cpus (UNNTATT DEN JÆVLA APEN) så har jeg ikke helt teken på edge-spiking.

Hvilken char bruker du da? Og er ikke så helt enkelt å spike Donkey Kong forresten. Særlig ikke om det er en person som spiller, og ikke maskina :p

Skrevet (endret)

DK er helt sykt sterk i Brawl...

Prøvde litt tilfeldig online og selv om jeg ikke akkurat er noen fantastisk smash spiller, synes jeg man kommer til et punkt i spillet der all random-crap greiene tar over og ikke lar spilleren selv bli noe bedre.

Er så innmari air-dodge/shield/first-hit-camp-repeat fest, at jeg blir irritert til tider.

Jeg bruker Marth, men det var egentlig ikke noe spesiell grun for det. Nå har jeg blitt så "god" :hmm: med ham at jeg ikke orker å plukke opp enda en figur.

Endret av Xpm
Skrevet (endret)
Kjøpte Brawl igår har nesten spilt hele tiden siden da! :p

HEhe, det er et drit bra spill ja ^^

MEn hvordan er det online? prøvde istad med random people... lagget som bare det =\

Endret av Harald00
Skrevet

Hva skjer med at det alltid er 4 random folk i Online delen +/- cpu?

Jeg vil spille 1v1, selv mot random folk :mad:

Skrevet

Spilte nylig Brawl hos en kamerat, og da hører vi plutselig temaet til Extra sendingen (norsk tipping) som bakgrunnsmusikk! Noen som vet hvilket brett/hvilken sang dette er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...