minos66 Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Jeg hadde wow instalert på data'n min før, da virket det med nude mods. Men så fikk jeg ny pc, og da la jeg bare hele wow mappa inn på datan fra hans eksterne harddisk uten å instalere, for då lå alt ferdig og klar til spilling. Men nå funker det ikke med nude mods. Jeg trodde ikke det skulle vær grunnen til problemet. Jeg tok selv nedlastede nude mod filer og la inn i mappen: "data" i wow mappen, men det gikk bare ikke.
Zeph Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 5 innlegg som ikkje hjelper trådstarter det fnugg er fjerna. Eg er ikkje sein med å slette skulle fleire snike seg inn i tråden.
øl_i_tastaturet Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Vel det han spør om er ikke lov uansett så du kan jo likegreit slette tråden.
StarGazer Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Jepp. Hvorfor skal noen hjelpe han her med noe som ikke er lovlig?
mad_arab Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Det virker som alle moderatorer føler sine egne regler på wow forumet. Det kommer aldri avklaring på hva som egentlig er reglene her, og kommer det en avklaring så blir den brutt av en annen moderator neste dag.
brillan Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Det virker som alle moderatorer føler sine egne regler på wow forumet. Det kommer aldri avklaring på hva som egentlig er reglene her, og kommer det en avklaring så blir den brutt av en annen moderator neste dag. Det er fordi de ikke spiller wow selv, eller har en sliten level 20 tauren shaman
Zeph Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Det virker som alle moderatorer føler sine egne regler på wow forumet. Det kommer aldri avklaring på hva som egentlig er reglene her, og kommer det en avklaring så blir den brutt av en annen moderator neste dag. Eg har aldri vore borti skins til WoW før, modererer denne kategorien ein del, men sidan eg aldri har rørt WoW er eg avhengig av at brukarane passer litt på og. I staden for at det slenges ut dumme kommentarer som det vart gjort i utgangspunktet kan ein for eksempel kome med ein forklaring på kvifor dette er ulovleg og rapportere tråden. Trådstarter har rapportert at det ikkje finnes noko klar regel på dette området, difor lar eg tråden stå til nokon andre overbeviser meg om at dette ikkje er tillatt. All form for modifisering av onlinespel som gjev brukaren ein urettmessig fordel er forbudt, men ingen her har kome med ein forklaring på kvifor dette er eit sånt tilfelle.
brillan Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Det virker som alle moderatorer føler sine egne regler på wow forumet. Det kommer aldri avklaring på hva som egentlig er reglene her, og kommer det en avklaring så blir den brutt av en annen moderator neste dag. Eg har aldri vore borti skins til WoW før, modererer denne kategorien ein del, men sidan eg aldri har rørt WoW er eg avhengig av at brukarane passer litt på og. I staden for at det slenges ut dumme kommentarer som det vart gjort i utgangspunktet kan ein for eksempel kome med ein forklaring på kvifor dette er ulovleg og rapportere tråden. Trådstarter har rapportert at det ikkje finnes noko klar regel på dette området, difor lar eg tråden stå til nokon andre overbeviser meg om at dette ikkje er tillatt. All form for modifisering av onlinespel som gjev brukaren ein urettmessig fordel er forbudt, men ingen her har kome med ein forklaring på kvifor dette er eit sånt tilfelle. Hvorfor ikke bare la noen moderatorer som spiller wow gjøre jobben? Ikke missforstå meg, du gjør en god jobb ellers på forumet. Om så kalt nude patch er lov eller ikke spørs hvordan du ser på det. Gir deg ingen fordeler, men bryter Blizzard sine regler. Hvis trådstarter liker datapupper så skal han bare kose seg for min del.
Zeph Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Bryter det med Blizzard sin EULA så er saken grei den, me har ført ei klar linje på dette tidlegare. Når det gjeld å la andre moderere så har me diverre ikkje så mange som modererer i spelkategoriene, eg kan ikkje la folk få drive på her inne i dagevis før ein anna moderator får tid til å sjå på det. Med ein dialog med brukarane kan me finne ut av sånt ganske kjapt. Tråden stenges.
Anbefalte innlegg