Gå til innhold

Handy Taskman, viser programmer som er lukket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, bruker Handy Taskman på min N82. Når jeg avslutter f.eks galleri, viser Handy Taskman at programmet enda kjører. Men går jeg til menyen så er det ikke noe ikon som viser at det kjører.

Er ikke et stort problem, men bare lurte på om dette et kjent "problem" me Handy Taskman.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er tilfellet både på min N95 og min samboers N82, det som er litt interresant er at mobilens taskmanager ikke viser galleriet som åpent, men når du stenger det med handy taskman frigjøres ram.. Har ingen anelse om hva dette skyldes :)

Skrevet

Har lagt merke til at når du lukker enkelte programmer i Handy Taskman som feks galleri, så vises de som om de fortsatt kjører helt til du går ut av Taskman og inn igjen. Da er prossessen avsluttet. Vet ikke hva det skyldes.

Skrevet

Kommer av at handy taskman ikke klarer å lukke alle prosessene til feks galleri, musikkspiller. Så når man går ut av galleri og tror det er lukket så kjører noen prosesser i bakgrunnen. Dvs at ram ikke er frigjort, og telefonen kan bli tregere over tid. Derfor kan det lønne seg å restarte telefonen med jevne mellomrom.Kan forøvrig anbefale JBAK Taskman som er mye bedre enn både handy taskman, best taskman og tracker. Den er i tillegg gratis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...